ترخیص دومین محموله ۱۶ تنی مواد اولیه تولید آنتی بیوتیک از بندر شهید رجایی/ تولید ۱۵ محصول دارویی از محموله ترخیص شده

زمان مطالعه: 1 دقیقه



با دستور ویژه قضایی دومین محموله ۱۶ تنی مواد اولیه آنتی بیوتیک ترخیص و به صنایع داروسازی تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این باره گفت: به فاصله ۱۰ روز پس از آزادسازی محموله نخست، دومین محموله ۱۶ تنی آنتی بیوتیک از بندر شهید رجایی بندرعباس با دستور ویژه رییس کل دادگستری استان ترخیص شد.

منصور خرمشکوه ادامه داد: با ورود دستگاه قضایی و صدور دستورات ویژه برای رفع موانع ترخیص محموله‌های موجود در دومین محموله در بندر نیز ترخیص و به صنایع دارویی یاد شده ارسال شد.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان بیان داشت: با ورود دستگاه قضایی به موضوع ترخیص محموله‌های دارویی و در نتیجه عملکرد خوب دستگاه‌های اجرایی و صاحبان کالا با ترخیص این میزان محموله دارویی، حدود شش میلیون واحد آنتی بیوتیک شامل ۱۵ محصول دارویی از جمله انواع کپسول، شربت، سوسپانسیون‌ها و …) بخش قابل توجهی از نیاز کشور به این اقلام دارویی برطرف خواهد شد.

گفتنی است؛ یکم آذرماه سال جاری نیز با اقدام به موقع دستگاه قضایی، نخستین محموله ۱۶ تنی مواد اولیه تولید آنتی بیوتیک موجود از بندر شهید رجایی جهت بارگیری و ارسال به صنایع و شرکت‌های تولید کننده دارو ترخیص شد.

پایان پیام/

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

به زودی جلسات کمیته گردشگری دریایی از سر گرفته می‌شود

ی آذر 13 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه سید مصطفی فاطمی در گفتگو با مرین‌پرس اظهار داشت: کمیته گردشگری دریایی متشکل از نمایندگان فعال در گردشگری اعم از بخش خصوصی و بخش دولتی است که همین امر باعث شده به یکی از بهترین کمیته‌های تشکیل شده در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی […]

همچنین بخوانید: