بندر شهید رجایی به چهار دستگاه مکنده تخلیه غلات مجهز می‌شود/ تسریع و ارتقا نرم عملیاتی با الحاق دستگاه‌های جدید

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پایانه فله مجتمع بندری شهید رجایی در آینده‌ای نزدیک به چهار دستگاه مکنده تخلیه غلات با ظرفیت‌های ۳۰۰ و ۶۰۰ تن در ساعت مجهز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین عباس‌نژاد در تشریح این خبر گفت: چهار دستگاه مکنده تخلیه غلات با ظرفیت‌های ۳۰۰ و ۶۰۰ تن بر ساعت با تکنولوژی پنوماتیک توسط بخش خصوصی خریداری شده است.

وی سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای خرید این تعداد دستگاه مکنده را بالغ بر هشت میلیون یورو اعلام کرد.

عباس‌نژاد گفت: از این چهار دستگاه مکنده دو دستگاه با ظرفیت ۳۰۰ تن بر ساعت برای مونتاژ و بهره برداری وارد بندر شهید رجایی شده و دو دستگاه مکنده دیگر نیز (که هرکدام با ظرفیت ۶۰۰ تن بر ساعت فعالیت می‌کند) پس از اتمام عملیات ساخت در ماه‌های آینده وارد این بندر خواهد شد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی تسریع و ارتقا نرم عملیاتی در تخلیه انواع کالای اساسی، ارتقا سطح سلامت و امنیت غذایی مصرف‌کنندگان و همچنین تجهیز زیرساخت‌های بندری به دستگاه‌های مدرن تخلیه کالای فله خشک در بندر شهید رجایی را از اهداف مهم خرید این دستگاه‌ها عنوان کرد.

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پنگئوس (Pangeos)، بزرگترین شهر شناور جهان

ی آذر 13 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، این کشتی تفریحی عظیم که پنگئوس (Pangeos) نامیده می‌شود به شکل یک لاک پشت طراحی شده که ۵۵۰ متر طول دارد و در عریض ترین نقطه خود ۶۱۰ متر خواهد بود و قابلیت جای دادن ۶۰ هزار مهمان را در خود دارد که […]

همچنین بخوانید: