بررسی چالش های فراروی بازاریابی ترانزیت در نشست کارگروه ملی توسعه و روانسازی ترانزیت

زمان مطالعه: 1 دقیقه



کارگروه ملی توسعه و روانسازی ترانزیت با حضور عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی و نمایندگان دستگاههای دولتی و تشکل های بخش خصوصی و صنفی مرتبط با حمل دریایی و ریلی و اتاق بازرگانی، به میزبانی سازمان بنادر برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در این نشست تخصصی که مدیران بنادر شمالی و جنوبی نیز به صورت ویدئو کنفرانس در آن مشارکت کردند، جلیل اسلامی، معاون امور بندری و اقتصادی بر اهمیت موضوع بازاریابی فعال و ایجاد تقاضای پایدار جهت ترانزیت از قلمروی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین بر لزوم بررسی چالش های فراروی بازاریابی ترانزیت از قلمروی کشور و شناسایی و تحلیل متغییرهای خرد و کلان تاثیرگذار بر آن نیزتاکید کرد.

بر اساس این گزارش، در نشست کارگروه ملی توسعه و روانسازی ترانزیت، آخرین وضعیت ترانزیت از طریق بنادر بررسی و تکالیف دستگاههای ذیربط دولتی در رابطه با توسعه ترانزیت در برنامه هفتم توسعه ، بحث و تبادل نظر شد

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهره‌گیری از فنّاوری‌های جدید برای جمع‌آوری منابع غذایی کف دریا

د آذر 14 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش گروه بین‌­الملل مرین‌پرس به نقل از نشریه  دریایی مری­تایم؛   کشتی Arctic Pearl متشکل از فنّاوری جدیدی است که می­‌تواند شروع یک روش کاملاً جدید برای صید از کف دریا باشد. بر اساس گزارش نشریه مری­تایم این کشتی فراساحل اولین و تنها کشتی صید […]

همچنین بخوانید: