ترخیص ۲۰۰ هزار سرم از بندر شهید رجایی با دستور ویژه قضایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



در راستای تأمین نیازهای درمانی و بهداشتی کشور یک محموله ۲۰۰ هزار عددی سرم جمعه ۱۸ آذر از بندر شهید رجایی ترخیص شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اعلام این خبر گفت: ترخیص ۲۰۰ هزار عدد سرم در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر ورود دستگاه قضایی به مسأله کمبود دارو و کمک به کنترل بازار صورت گرفت.

 

منصور خرمشکوه  افزود: با توجه به نیاز فوری مراکز درمانی کشور به این اقلام دارویی و درخواست صاحبان کالا  برای ترخیص محموله بزرگ سرم موجود در بندر شهید رجایی، دستور ویژه قضایی برای ترخیص فوری این محموله ۲۰۰ هزار عددی سرم صادر و در نتیجه آن، محموله یاد شده برای تأمین نیاز کشور به استان های مختلف ارسال شد.

 

به گفته معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، این میزان سرم با همکاری مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی استان و نهادهای متولی، بدون هیچ‌گونه معطلی ترخیص و جهت ارسال به مراکز درمانی ترخیص شده است.

 

 وی خاطر نشان کرد: ۱۲ آذر ماه جاری نیز با اقدام به موقع دستگاه قضایی، دومین محموله ۱۶ تنی آنتی بیوتیک از شهید رجایی بندرعباس با دستور ویژه رییس کل دادگستری استان ترخیص و روانه داروخانه‌ها و مراکز درمانی کشور شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سفری بی پایان به دور زمین با بزرگترین کشتی جهان

ش آذر 19 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس ، این کشتی که طوری طراحی شده که عملکردی بسیار بیشتر از یک کشتی کروز داشته باشد، در واقع یک شهر شناور عظیم است که مردم در آن زندگی و کار میکنند. این کشتی عظیم در سفری بی پایان به سرتاسر جهان خواهد […]

همچنین بخوانید: