پوشش ماهواره مخابراتی ثریا در مجتمع بندری امام خمینی(ره) عملیاتی شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از عملیاتی شدن پوشش ماهواره مخابراتی ثریا در مجتمع بندری امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدعلی علایی در این خصوص اظهارداشت: 2 دستگاه تلفن ماهواره‌ای در بندر امام خمینی(ره) راه‌اندازی گردید.  

وی افزود: یک دستگاه از این تلفن ها، بر روی شناور ناجی ۷ و دستگاه دوم در مرکز جستجو و نجات دریائی (MRCC) اداره کل نصب شد که تست و آزمایش هر ۲ دستگاه موفقیت‌آمیز بود.  

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان اضافه کرد: ارتباط با این تلفن ها، از طریق کلیه خطوط ثابت و همراه داخل کشور و بالعکس با گرفتن یک صفر امکان‌پذیر بوده و نیازی به شماره‌گیری دوصفر (همانند خطوط بین‌الملل) نیست.  

علایی از مهمترین قابلیت های این خطوط امکان درخواست کمک اضطراری SOS عنوان کرد و افزود: در صورت بروز هرگونه حادثه یا سانحه، با فشردن کلید SOS، موضوع به شماره تلفن هایی که قبلا در گوشی تعریف شده، اطلاع‌رسانی می‌شود.

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۸۴۰ هزار قطعه ماهی زینتی در کردستان تولید شد

د آذر 21 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقهسنندج- ایرنا- مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: ۸۴۰ هزار قطعه ماهی زینتی توسط یک واحد تولیدی در استان تولید و روانه بازار شد. منبع

همچنین بخوانید: