طرح مطالعاتی تفصیلی پدافندغیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر نهایی می‌شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه



فازهای یک تا سه طرح مطالعاتی تفصیلی پدافندغیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر توسط دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران بعنوان مشاور طرح با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان پدافند غیرعامل کشور ارائه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبنی نسب در این نشست اظهار کرد: در طرح مطالعاتی تفصیلی پدافندغیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر و بنادر تابعه، مدیران و کارشناس اداره کل بنادر و دریانوردی استان به همراه دانشگاه صنعتی مالک اشتر اقدامات قابل توجهی داشتند که تلاش های بی وقفه این مجموعه جای تقدیر و قدردانی را دارد.

وی بیان کرد: امید است خروجی این تلاش ها که مبتنی بر رویکردهای علمی و پژوهشگرانه است بتواند کمک فراوانی به افزایش بهره وری و همچنین ثبات و پایداری فعالیت های بندری در استان بوشهر نماید.

شکیبی نسب یادآور شد: در فاز ششم طرح مطالعاتی تفصیلی پدافندغیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر 12 طرح عملیاتی نظیر طرح عملیاتی پدافند سایبری، پرتویی، زیستی، شیمیایی، پدافند غیرعامل در حوزه دریا و … گنجانده شده است.

ناظر فنی طرح مطالعاتی تفصیلی پدافندغیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر نیز در تشریح اهمیت این طرح مطالعاتی اظهار کرد: در طرح مطالعاتی تفصیلی پدافندغیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر ، روش های علمی متنوعی در حوزه دارایی شناسی، تهدیدات و آسیب شناسی مورد استفاده قرار گرفته که همین امر، این مطالعات را از سایر مطالعات انجام شده در سایر بنادر کشور مجزا ساخته است.

جلال محمدی باغملایی افزود: شناسایی و غربالگری دارایی ها، شناسایی تهدیدات، مخاطرات طبیعی، بررسی همجواری دارایی های خطرزا و …از دیگر اقدامات صورت گرفته در فازهای یک تا سه طرح مطالعاتی تفصیلی پدافندغیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر است.

به گفته محمدی؛ با توجه به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل در خروجی این طرح علاوه بر بندر بوشهر، بنادر گناوه، دیلم، کنگان، دیر و عسلویه به صورت ویژه دیده شدند.

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مروری بر HACCP،GMP و GHP در صنایع شیلات

ی آذر 20 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه انجمن‌های علمی دانشجویی علوم و مهندسی صنایع غذایی دانشگاه فسا و علوم و مهندسی شیلات دانشگاه جیرفت، جلسه مجازی «مروری بر HACCP،GMP و GHP در صنعت شیلات» را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان مرین‌پرس، این جلسه با تدریس دکتر احمد رفیعی پور ـ دکترای تخصصی […]

همچنین بخوانید: