ساخت 587 فروند شناور در هرمزگان طی 9 ماهه گذشته/ صدور بیش از 2 هزار گواهینامه دریایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد: طی 9 ماهه سال جاری 587 فروند شناور در شرکت‌های شناورسازی‌ استان ساخته شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، “اسماعیل مکی‌زاده” با اشاره به ساخت  587 فروند شناور در 9 ماهه سال جاری در استان افزود: این شناورها در ۶۵باب کارگاه درون استانی ساخته شده اند.  

وی ادامه داد: در حال حاضر 11 نوع از انواع گواهینامه دریایی صادر شده که می‌توان به گواهینامه‎های ثبت جدید، صدور گواهینامه‌های حداقل خدمه، ثبت موقت، بین‌المللی امنیت، امنیت موقت، ابطال ثبت، گواهینامه‌های تاییدیه کارگاه و شناورسازی‌های (ساخت و تعمیر شناورها) و غیره اشاره کرد. 

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، میزان صدور گواهینامه در 9 ماهه سال جاری را نیز 2 هزار و 274 فقره اعلام کرد که این تعداد در مقایسه با سال گذشته که یک‌هزار و 587 فقره بوده به 23 درصد افزایش یافته است. 

مکی‌زاده گفت: همچنین در 9 ماهه سال جاری، 286 گواهینامه ثبتی شناورهایی که بدنه آنها از نظر انتفاع(قابلیت بهره‌برداری) خارج شده بود، ابطال شد. 

وی ادامه داد: موسسه‌های رده بندی معتبر فعال در استان در 9 ماهه سال جاری تا کنون از 2 هزار و 519 شناور ثبتی استان بازدید کرده‌اند و برای آنها گواهینامه ایمنی صادر شده است. 

به گفته معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، تعداد کارگاه‌ها و کارخانه‌های مجاز شناروسازی استان با نظارت اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناورها از 52 باب کارگاه در سال 95 به 65 باب در سال جاری رسیده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مروری بر مهمترین حوادث سیاسی، اقتصادی و فرهنگی سال ۲۰۲۲

ش دی 3 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، جهان در سالی که گذشت حوادث زیادی را تجربه کرد که خیلی‌هایشان تلخ بودند یا دست‌کم تلخ‌هایشان ماندگارتر شدند. اکونومیست برخی از مهمترین رویداد‌های سال ۲۰۲۲ میلادی را مرور کرده است. اکونومیست به استقبال سال نو میلادی رفتهفته‌نامه اکونومیست در آستانه سال نو […]

همچنین بخوانید: