پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت گرامیداشت ۹ دی

زمان مطالعه: 2 دقیقه



علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی با گرامیداشت سالروز۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت تاکید کرد: مردم بصیر ایران نشان دادند که در میان گرد و غباری که از سوی دشمنان داخل و خارج به پا می شود ، هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه از تبعیت از ولی خود دست بر می‌دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در این  پیام آمده استدر گذر ایام و طول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، برهه های حساس و سرنوشت سازی وجود داشته است که عمق انگیزه های معنوی حضورمردمی وعظمت روح الهی  نهفته درآن چنان ژرف بوده است که نه تنها تبدیل به حماسه ای ماندگارشده است بلکه همچون نسیمی روح بخش، برای بعضی همراهان این قافله بزرگ که احیانا گرد و غبار غفلت و فراموشی آنان را از اهداف اولیه و اصلی انقلاب دور کرده است، روح معنوی حرکت های مردمی ملت ایران را دوباره متجلی ساخته و بسان یک صیقل ناب، دوباره این اهداف بلند را برای همگان شفاف و نمایان کرده است.

 یکی از این مناسبت های بزرگ و به یادماندنی که تجلی بصیرت و رجوع به اهداف الهی و بنیادین انقلاب می باشد، بی شک حماسه نهم دی ماه 1388 است . حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند ودر دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته‌ و حضور و مشارکت در جهت دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن را به نمایش گذاشت .  مردم بصیر ایران در این روز نشان دادند که در میان گرد و غباری که از سوی دشمنان داخل و خارج به پا می شود ، هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه از تبعیت از ولی خود دست بر می‌دارند.

اینک در شرایطی یوم‌الله 9 دی را گرامی می داریم که توطئه و جنگ ترکیبی دیگری با محوریت آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی با همکاری مرتجعین منطقه و عناصر خود فروخته و بعضاً ناآگاه داخلی با شکستی مفتحضانه مواجه گردیده است.

در آستانه بزرگداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن گرامیداشت حماسه بی نظیر نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و تبریک اتحاد ستودنی مردم همیشه بیدار ایران اسلامی، امیدوارم بازخوانی و انتقال رویدادهای برجسته انقلاب اسلامی به نسل آینده، ضامن دوام و رسیدن این امانت به دست صاحب اصلی اش حضرت ولی عصر (عج) باشد.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اجرای موفقیت‌آمیز عملیات «تاخت آب‌خاکی با قابلیت تصرف ساحل دشمن»

ج دی 9 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر، تیپ‌های تفنگدار و تکاور نیروی دریایی ارتش با همراهی یگان‌هایی از نیروی زمینی ارتش علیه نیروهای حمله‌ور در قالب یگان‌های دشمن، در فاز عملیاتی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش که از شب گذشته (پنجشنبه) آغاز شده، حملات غافلگیرانه انجام داده و اهداف از […]

همچنین بخوانید: