پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت نیمه شعبان و میلاد منجی عالم

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی سالروز میلاد با سعادت بقیه الله الاعظم (عج) بزرگ پرچمدار عدالت در جهان حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) و نیمه شعبان را به همه آزادی خواهان عدالت جو دنیا، ملت ایران و بخصوص جامعه بزرگ دریایی و بندری کشور تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در پیام علی اکبرصفایی آمده است:

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته و المستشهدین بین یدیه

پانزدهم شعبان روز میلاد خاتم الاوصیاء و یگانه منجی عالم بشریت است که زمین و زمان، ظهور او را به انتظار نشسته تا با شمیم آمدنش جانی دوباره گیرد و وعده های الهی را بر تحقق عدالت در سراسر عالم و پیروزی مستضعفان جهان را درک نمایند.

چه مبارک است ولادت بزرگ مردی که دنیا در انتظار قدوم مبارک او و بارش باران رحمت و عدالت بواسطه ظهوراوست تا زمین تشنه، سیراب و مردم خسته، جان تازه بگیرند. انتظاری شیرین که ایمان به آن زمینه ای برای خودسازی و تکامل در مسیر تقوای الهی است.

فرا رسیدن نیمه شعبان المبارک، خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) ، امید جان های منتظر را به منتظران راستین آن حضرت در سراسر گیتی و ملت شریف ایران به خصوص جامعه بزرگ دریایی و بندری کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند بزرگ تعجیل در ظهور آن حضرت را مسئلت دارم.

امید که با ظهور مبارک و حضور بی مثالش، جهان رنگ صلح و آرامش ببیند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هزینه حمل و نقل دریایی و مبادلات پولی مانع عمده تجارت ایران و قطر

س اسفند 16 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، و به نقل از اتاق ایران؛ حسین سلاح ورزی نایب‌رئیس اتاق ایران در همایش بزرگ تجاری و سرمایه‌گذاری ایران و قطر با تأکید بر اینکه بخش خصوصی و اتاق ایران با درک رابطه عمیق سیاسی و استراتژیک بین دو کشور […]

همچنین بخوانید: