بازدید وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در سفر دو روزه خود به استان مازندران با حضور در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد از ظرفیت ها، توانمندی های عملیاتی و اراضی ویژه اقتصادی این بندر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سیدصولت مرتضوی صبح امروز به همراه سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران ، جلیل اسلامی عضوهیأت عامل و معاون امور بندری سازمان بنادرودریانوردی ، جمعی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی ، مدرس خیابانی مدیرعامل کشتیرانی ج.ا.ا و مدیران کل ستادی و دستگاههای اجرایی استان ، در بندرامیرآباد حاضر و از قابلیت های لجستیکی ، بندری و دریایی این بندر بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید ، بندرامیرآباد را محور و شریان اصلی توسعه اقتصاد کشور در حوزه دریای خزر دانست و بر توسعه حمل کالاهای کانتینری در این بندر تأکید کرد.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی همچنین در بازدید از اسکله در حال ساخت رو _ رو ریلی ، نقش ناوگان حمل و نقل دریایی را در مراودات کالا به ویژه کالاهای اساسی مهم ارزیابی کرد و گفت با تکمیل این اسکله راهبردی ، زنجیره تامین کالا و حمل و نقل ترکیبی به ویژه در بخش ریلی در بندرامیرآباد تقویت خواهد شد.

سید صولت مرتضوی در پایان به موقعیت جغرافیایی و راهبردی بندرامیرآباد و مزیت همجواریش با صنایع دریایی ، نیروگاه و شرکت های نفتی اشاره و ابراز امیدواری کرد مسیر پیشرفت این بندر با سیاست گذاری ویژه دولت مردمی در توسعه روابط با همسایگان شمالی بیش از پیش تسریع شود.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وزیر تعاون از شرکت‌های تعاونی پرورش ماهیان خاویاری قره‌برون جویبار دیدن کرد

ج اسفند 19 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقهساری- ایرنا- وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی روز جمعه از بزرگترین مرکز پرورش ماهیان خاویاری کشور در شهرستان جویبار استان مازندران بازدید کرد. منبع

همچنین بخوانید: