صادرات اولین محموله مرکبات مازندران به روسیه از طریق بندرامیرآباد/ استقرار کانتینرهای یخچالی برای صادرات محصولات باغی به کشورهای حوزه CIS

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی؛ محمدعلی موسی پور روز چهارشنبه (3 آبان ماه 1402) در حاشیه صادرات اولین محموله مرکبات مازندران به کشور روسیه از طریق بندرامیرآباد ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار مازندران و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی  جهت تحقق این امر ، یکی از اهداف مهم سازمان بنادر و دریانوردی را رشد بهره‌وری از محل توسعه صادرات کالا برشمرد.

 

وی افزود: بندرامیرآباد در راستای توسعه اقتصاد دریا محور و تحقق برنامه صادرات مرکبات از طریق مرز دریایی امیرآباد علاوه بر زیرساخت های راهبردی خود از قبیل اسکله، محوطه‌های عملیاتی و ترمینال کانتینری ، با ایجاد کارگروهی به نام “کارگروه ترانزیت دریایی و بندری” با حضور شرکت های کشتیرانی ، دارندگان کانتینر یخچالی ، شرکت های حمل و نقل بین المللی و سایر ذینفعان اعم از جهاد کشاورزی ، اتاق بازرگانی و اتحادیه باغداران ، زیر ساخت ها و تجهیزات مورد نیاز جهت صادرات محموله مرکبات را  آماده ارائه خدمت به صادرکنندگان کرده است.

 

موسی پور همچنین با اشاره به اینکه بندرامیرآباد ۱۰۰ پلاگ  یرای تأمین برق کانتینرها  در اختیار دارد ، از احداث و بهره برداری  زیرساخت های برقی جدید در محوطه  کانتینر یخچالی خبر داد.

 

مدیر کل بندر امیرآباد یکی دیگر از کارهای مهمی که در حوزه صادرات محصولات باغی از بندرامیرآباد به کشور روسیه که با کمک شرکت کشتیرانی دریای خزر انجام شد را برنامه محور کردن سفر کشتی ها عنوان کرد که به صادرکنندگان و تولید کنندگان مرکبات در استان این امکان را خواهد داد که  در بازه زمانی تعیین شده برنامه ریزی دقیقی را جهت صادرات محصولات خود از بندرامیرآباد به بنادر کشور روسیه انجام دهند.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیدار سرکنسولگری قزاقستان در ایران با مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد

چ آبان 3 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی؛ محمدعلی موسی پور مدیرکل بندرامیرآباد در دیدار با ایربول احمتوف به ظرفیت‌های موجود ، امکانات گسترده و تجهیزات  مدرن بندری و دریایی اشاره و بر توسعه روابط تجاری و اقتصادی دوجانبه ایران و قزاقستان با محوریت بندرامیرآباد تأکید کرد. […]
دیدار سرکنسولگری قزاقستان در ایران با مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد

همچنین بخوانید: