تامین زیرساخت‌های حمل و نقل دریایی از نیازهای تجاری خراسان شمالی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/خراسان شمالی رییس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی گفت: تامین زیرساخت‌های حمل و نقل دریایی از نیازهای تجاری این استان است.

عبدالله خدابنده در گفت‌وگو با خبرنگار مرین‌پرس اظهار کرد: در سفری که با هیأتی تجاری به روسیه داشتیم، تفاهم‌نامه‌ای برای خریدن یک فروند کشتی تجاری بسته شد. خریدن این کشتی باید در کمیسیون مربوطه تایید شود تا بتوان آن را خرید.

وی با بیان اینکه اکنون کشورهای روسیه و قزاقستان بهترین مکان برای صادرات کالا هستند، گفت: برای خریدن این کشتی پنج میلیون و ۶۰۰ هزار یورو ثبت سفارش شده است.

وی ادامه داد: ۵۰۰ هزار تن نهاده وارد خراسان شمالی می‌شود. بهترین منطقه برای خریدن و واردات این کالا، قزاقستان و روسیه است که نیاز به کشتی برای حمل بار داریم. از سوی دیگر، اتاق بازرگانی در تلاش است با کمک صنایع به افزایش تعداد پروازها کمک کند که یک برنامه کوتاه‌مدت و یک برنامه بلندمدت در این راستا دارد.

خدابنده افزود: خریدن دو پرواز چارتری جزو برنامه‌های کوتاه‌مدت و خریدن هواپیما جزو برنامه‌های بلندمدت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی است.

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صدور هشدار سطح نارنجی در نوار ساحلی استان بوشهر

س بهمن 3 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از صدور هشدار دریایی سطح نارنجی در نوار ساحلی استان خبر داد و گفت: ارتفاع موج دریا تا ۳ متر در خلیج فارس پیش بینی شده است.   فرج‌الله شکوهی‌پور در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به صدور هشدار […]
صدور هشدار سطح نارنجی در نوار ساحلی استان بوشهر

همچنین بخوانید: