صدور هشدار سطح نارنجی در نوار ساحلی استان بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از صدور هشدار دریایی سطح نارنجی در نوار ساحلی استان خبر داد و گفت: ارتفاع موج دریا تا ۳ متر در خلیج فارس پیش بینی شده است.

صدور هشدار سطح نارنجی در نوار ساحلی استان بوشهر

 

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به صدور هشدار دریایی سطح نارنجی در خلیج فارس اظهار داشت: در این راستا ضمن افزایش سرعت وزش باد ارتفاع موج در خلیج فارس افزایش یافت.

وی با بیان اینکه هشدار دریایی سطح نارنجی تا ۴ بهمن ماه ادامه دارد گفت: وزش باد شدید جنوب شرقی با سرعت بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت، و ارتفاع موج دریا تا سه متر از  جمله مخاطرات هشدار دریایی سطح نارنجی در استان بوشهر است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از اختلال در فعالیت‌های دریایی خبر داد و بیان کرد: در این راستا باید تمهیدات لازم برای پیشگیری از هرگونه حوادث و خسارت اندیشیده شود.

شکوهی‌پور اضافه کرد: در این شرایط جوی باید از تردد دریایی با شناور سبک از جمله قایق‌های تفریحی و صیادی در نوار ساحلی، بنادر، اسکله‌های مختلف صیادی، ملوانی و تجاری استان بوشهر پرهیز شود.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاهش تراز آب دریای خزر یک پدیده فرامنطقه ای است

س بهمن 3 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مهدی نیکوکار در بازدید از بندر امیرآباد در مازندران‌ و بنادر گلستان، تاکید کرد: مطالعات جامع تراز خزر با تکیه بر پیش بینی روند کاهشی تراز خزر، در کوتاه مدت و میان مدت در نظر دارد اثرات […]
کاهش تراز آب دریای خزر یک پدیده فرامنطقه ای است

همچنین بخوانید: