پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

زمان مطالعه: 2 دقیقه



معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج و سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل “بسیج مستضعفین” را به ملت شریف ایران، جامعه دریایی و بندری و بسیجیان عزیز تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در پیام تبریک علی اکبر صفایی چنین آمده است: پنجم آذرماه ۵۸،سالگرد آغازین حیات شجره طیبه بسیج مستضعفان، یادمان‌های برخواسته از عمق نگاه پیامبرگونه امام بزرگوار و عظیم‌الشان است که فرمود: “من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام.”

بسیج یادآور خاطره مقدس ترین نهادی است که در مسیر انقلاب همواره منشاء افتخارات و دلاوری های زیادی بوده است. همت و تفکر بسیجی تنها مختص به دوران جنگ نیست و امروز بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم است و در همه عرصه ها تا آنجا که در هر پیش آمدی شاهد حضور موفق و نقش بی بدیل بسیجیان در وقایع مختلف کشور و به ویژه در عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی همواره الگو و پیشگام هستند .

بدون شک، بسیج تاکنون توانسته است نقش‌آفرینی موثری در مقابله با تهدیدات صورت دهد و در این روزها که بسیجیان همچون گذشته در کنار حافظان امنیت مردم هستند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای مدافع امنیت، همواره قدردان خدمات بسیج و بسیجیان هستیم و نقش این نیروی پرصلابت در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی‌سازی توطئه‌های مختلف دشمنان، را از یاد نخواهیم برد.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاش های بسییجیان، فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان بصیر و دریادل ، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا و جانبازان سرافراز و خانواده بزرگ دریایی کشور و همکاران گرامی در سازمان بنادر و دریانوردی تبریک می گویم و سربلندی و افتخار را برای ملت بزرگوار و حماسه‌آفرین ایران اسلامی خواستارم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

لایروبی 7.1 میلیون مترمکعبی بنادر و آبراه های کشور/ مقابله با 58 مورد سانحه آلودگی نفتی در دریا/ نجات جان 283 ایرانی و غیرایرانی با انجام عملیات جستجو نجات دریایی/انجام 8 هزار بازرسی از وضعیت فنی و ایمنی شناوران متردد در بنادر کشور

س آذر 1 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه اهم اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی طی شش ماهه نخست سال جاری در بخش‌های مختلف اعلام شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، اقدامات مختلفی در حوزه دریایی طی نیمسال نخست سال جاری از سوی سازمان بنادر و دریانوردی مدنظر […]
اعلام اقدامات مهم سازمان بنادر در حوزه دریایی

همچنین بخوانید: