سازمان بنادر و دریانوردی در فراهم سازی مقدمات طرح تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در کشور پیشرو است

زمان مطالعه: 2 دقیقه



مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در امور ایثارگران گفت: این سازمان در مقایسه با سایر سازمان‌ها در فراهم سازی مقدمات طرح تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در کشور پیشگام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ حسن زینلی در حاشیه گردهمایی مسئولان امور ایثارگران بنادر کشور در بندر بوشهر اظهار کرد: طرح تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران قطع به یقین انجام خواهد شد و تنها مشکل در مسیر تحقق این مهم کمبود پست های سازمانی است.

وی بیان کرد: سازمان امور استخدامی در موضوع پست های سازمانی ظرفیتی پیش بینی برای خود داشته است که اکنون با توجه به پر شدن پست ها باید ظرفیت جدید ایجاد شود.

زینلی ادامه داد: در امور مرتبط با ایثارگران همواره تلاش شده تا شرایط بهتری تعریف شود و با توجه به اینکه از سال گذشته بودجه ریزی برمبنای عملکرد انجام شده است، لذا برای هر عملکرد هدف مطلوب وجود داشته باشد.

وی عنوان کرد: در این زمینه اهداف براساس اسناد بالادستی تعریف و در سامانه اهداف گسترش داده خواهد شد.

زینلی افزود: هر بندری موظف است براسناد بالادستی اهداف را در سامانه تعریف و در چارچوب ترسیم شده اهداف کلیدی خود را تا رسیدن به نقطه مطلوب دنبال کند.

وی ادامه داد: در گردهمایی مسئولان امور ایثارگران کشور در بوشهر نیز تلاش شده تا علاوه بر دسترسی به اهداف مدنظر، محاسن و معایب فراروی انجام امور تعریف شده شناسایی و مورد بررسی قرار گیرد.

زینلی اضافه کرد: در ارتباط با قوانین امور ایثارگران نیز با برگزاری کارگاه آموزشی از آخرین قوانین و تحولات مربوط به این حوزه آموزش های کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ارائه شد.

محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیزدر این نشست اظهار کرد: ایثارگران بنادر کشور سفیران بزرگوارانی هستند که بر گردن کلیه ملت شریف ایران حق دارند و میزبانی آنان افتخاری ارزشمند برای استان بوشهر است.

 

وی بیان کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر همواره در تلاش است تا در خدمت به جامعه ایثارگران بهترین خدمات ممکن را به آنان ارائه کند که میزبانی از مسئولان امور ایثارگران نیز در همین راستا صورت گرفته است.

 

شکیبی نسب ادامه داد: عزت و استقلال ایران عزیز را مرهون خانواده شهدا و ایثارگران هستیم که همواره باید آحاد جامعه قدردان آنان باشند.

 

به گفته وی؛ گردهمایی مسئولان امور ایثارگران در بوشهر با حضور مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در امور ایثارگران فرصتی بود تا راهکارهای ارائه خدماتی شایسته و در خور شان فرزندان ایثارگران مورد بررسی قرار گیرد.

 

شکیبی نسب اظهار کرد: برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع قوانین مربوط به ایثارگران در دستگاه های اجرایی از جمله برنامه های ارزشمندی بود که جامعه هدف را با خدمات این حوزه آشنا کرد.

 

گفتنی است؛ در حاشیه این نشست از برترین‌های توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین نویسنده کتاب زنجیره تامین با اهداء لوح تجلیل شد.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خرید خاویار از صیاد مجاز۶ میلیون؛ قیمت در بازار آزاد ۳۲ میلیون تومان!

ش دی 10 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه بر اساس خبرهای دریافتی از صیادان مازندران، فاصله معناداری بین قیمت خرید دولتی با قیمت فروش در بازار آزاد وجود دارد. برای نمونه، خاویار از صیاد مجاز به قیمت ۶ میلیون خریداری می شود؛ در حالی که قیمت فروش در بازار آزاد همان محصول، ۳۲ میلیون […]

همچنین بخوانید: