اهدای لوح و نشان شهید قاسم سلیمانی به مدیرعامل سازمان بنادر/ انتخاب علی­ اکبر صفایی به عنوان مدیر برگزیده در جشنواره “کارمند تراز مکتب حاج قاسم”

زمان مطالعه: 1 دقیقه



در آستانه سومین سالگرد شهادت سالار شهیدان مدافع حرم، شهید سهبد حاج قاسم سلیمانی، و در دومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مدیر برگزیده این مکتب انتخاب و شایسته دریافت لوح سپاس شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در آیین تجلیل از منتخبین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج  با حضور جمعی از مسئولان در وزارت کشور، علی­اکبر صفایی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مدیر برگزیده در دومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم انتحاب شد و مورد قدردانی قرار گرفت.

در بخشی از لوح سپاس علی­اکبر صفایی آمده است: با عنایت  به برگزاری دومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم توسط بسیج وازارت­خانه­ها و ادارات سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ، از تلاش­های بی­دریغ­تان برای خدمت­گزاری صادقانه به مردم در مسیر مکتب شهید حاج­قاسم سلیمانی و در جهت تحقق دولت اسلامی و فرامین رهبر فرزانه انقلاب در بیانه گام دوم انقلاب، قدردانی می شود.

از آنجا که جناب­عالی به عنوان مدیر تراز مکتب حاج­قاسم انتخاب شده­اید، با کمال افتخار  لوح سپاس این جشنواره تقدیم می­گردد.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آینده ‌نگری محور حرکت توسعه ‌ای باشد

ی دی 11 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: هر گونه آینده نگاری و تصمیم اجرایی باید براساس آینده‌ نگری و نظارت درست و دقیق بر آن صورت گیرد. به گزارش مرین‌پرس، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در جمع مدیران و معاونان این سازمان با بیان […]

همچنین بخوانید: