جهش ۷۲ درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر یخچالی در بنادر غرب هرمزگان/ بندر لنگه مهمترین کانون مبادی صادرات کالاهای یخچالی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از جهش ۷۲ درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر یخچالی به میزان ۱۰۳ هزار و ۲۹۵ TEU طی ۹ ماهه سال جاری در این بنادر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مرتضی سالاری افزود: از ابتدای امسال تا کنون، ۱۰۳ هزار و ۲۹۵ TEU کانتینر یخچالی با تناژ یک میلیون و ۱۰۰ هزار و ۷۲۶ تن در بنادر غرب این استان تخلیه و بارگیری شده است.

سالاری حجم صادرات کانتینر یخچالی از طریق بنادر غرب هرمزگان طی این مدت را نیز ۵۱ هزار و ۶۴۷ TEU با تناژ ۵۵۰ هزار و ۳۶۳ تن برشمرد و گفت: در همسنجی با مدت مشابه سال گذشته، ۳۶ درصد افزایش را به دنبال داشته است.

راه‌اندازی فاز اول ترمینال یخچالی با ظرفیت ۳۰۰ کانتینر یخچالی چرخدار و ۱۲ رمپ مخصوص بارگیری جهت شناورهای حامل کانتینر یخچالی، بندر لنگه را  در کانون مهمترین و طلایه‌دار تخلیه و بارگیری و صادرات کالاهای یخچالی در بین بنادر ایران مورد توجه  قرارداده است.

پایان پیام/

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری موفق مانورمشترک «اقتدار٧» در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام (ره)

ی دی 18 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مانور اقتدار ٧ با مشارکت دریابانی مرزبانی نیروی انتظامی و منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با هدف حفظ و ارتقاء امنیت آبراه استراتژیک خورموسی، سواحل و محدوده لنگرگاهی مجتمع بندری امام خمینی(ره) و افزایش تعاملات و همکاری‌ها با دریابانی نیروی انتظامی برگزار شد. […]
برگزاری موفق مانورمشترک «اقتدار٧» در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام (ره)

همچنین بخوانید: