آغاز به کار دوره آموزشی آشنایی با الزامات و استانداردهای ایمنی کانتینر ویژه مدیران و کارشناسان HSE بنادر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



دوره ۲‌ روزه آموزشی آشنایی با الزامات و استانداردهای ایمنی کانتینر بر اساس کنوانسیون بین المللی کانتینرهای ایمن ( CSC) «ویژه مدیران و کارشناسان مراکز HSE ستاد و بنادر» از روز سه شنبه ۲۷ دی ماه در مرکز آموزش فرمانیه تهران آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و‌دریانوردی، عبداله جعفری مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE سازمان بنادر و دریانوردی درخصوص این دوره آموزشی گفت: با رشد روز افزون حمل و نقل بین المللی کالا از طریق کانتینر و افزایش عملکرد کانتینری بنادر کشور ، لزوم توجه به مبحث ایمنی کانتینر و ارتقای وضعیت موجود در عملیات بندری، به عنوان یکی از موضوعات مهم مورد توجه و در برنامه ریزی مدیریت HSE سازمان قرار دارد .

وی افزود: در همین راستا با همکاری اداره کل امور بندری ستاد و معاونت امور بندری بنادر ، بهینه سازی وضعیت موجود در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته جعفری، دوره آموزشی آشنایی با الزامات و استانداردهای ایمنی کانتینر بر اساس کنوانسیون بین المللی کانتینرهای ایمن ( CSC) برای ۳۵ نفر از نمایندگان مراکز HSE ستاد و بنادر به مدت ۲ روز در روزهای سه شنبه  ۲۷ و چهارشنبه ۲۸ دی ماه در مرکز آموزش فرمانیه برگزار می شود.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE سازمان بنادر و دریانوردی ابراز امیدواری کرد پس از این دوره آموزشی، متخصصین HSE بنادر کشور با دانش بیشتر و نگاه کارشناسانه تر ، به مباحث ایمنی کانتینر در بنادر بپردازند و اقدامات مذکور منجر به ارتقا سطح ایمنی در عملیات بندری بنادر کشور شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مکران دروازه دفاعی ایران است/ خدمات ارتش برای توسعه سواحل شرقی

س دی 27 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه امیر دریادار دوم فرامرز نصری معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت امنیت در توسعه اقتصادی، گفت: بستر و زیر ساخت تمام اقدامات مثبت، بحث امنیت است. اگر امنیت برقرار باشد می‌توانیم اقدامات فرهنگی، تمدنی، اقتصادی، اجتماعی […]

همچنین بخوانید: