برگزاری همایش HSE بنادر ویژه مدیران شرکت‌های مستقر در بندر شهید رجایی/ لزوم آموزش مسائل ایمنی برای تمامی مشاغل دریایی و بندری

زمان مطالعه: 1 دقیقه



همایش بهداشت، ایمنی و محیط زیست(HSE) بنادر ویژه مدیران شرکت‌های مستقر در بندر شهید رجایی با هدف استقرار سیستم مدیریت HSE در تمامی بنادر و دستیبای به بنادر ایمن در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمود صابری، معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این همایش با اشاره به اهمیت آموزش در سازمان‌ها به ضرورت مسائل ایمنی، بهداشت و محیط زیست مربوط به فرآیندهای پیچیده جاری در بنادر به عنوان یک آموزش پایه و عمومی برای تمامی مشاغل دریایی و بندری تاکید کرد.  

هاشم ستاره، کارشناس بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) و مدرس این همایش ضمن تشریح الزامات سیستم مدیریت HSE با رویکرد تخصصی در بنادر به تعهد مدیریت به عنوان اولین و بنیادی‌ترین اصل در استقرار سیستم مدیریت HSE اشاره کرد که همگام با ارتقای فرهنگ HSE می‌توان زمینه بهبود ایمنی، بهداشت و محیط زیست در محوطه‌های عملیاتی در بنادر را فراهم آورد.

گفتنی است؛ اولین همایش بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)  ویژه مدیران شرکت‌های مستقر در بندر شهید رجایی به عنوان یک الزام در راستای ارتقای وضعیت ایمنی، بهداشت و محیط زیست و با هدف استقرار سیستم مدیریت HSE در تمامی بنادر کشور و تمامی شرکت‌های فعال بندر از سوی اداره کل HSE سازمان بنادر و دریانوردی برنامه‌ریزی و اجرا شد.

دستیابی به بنادر ایمن، صیانت از نیروی انسانی شاغل در بنادر و حفاظت از محیط زیست دریایی و بندری از دیگر اهداف واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست( HSE) سازمان بنادر و دریانوردی در این همایش بود.  

این همایش قرار است به صورت یکپارچه به ترتیب در بنادر لنگه و بنادر شمالی و جنوبی کشور برگزار شود.

پایان پیام/

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز تجهیز کشتی‌های ایرانی به دستگاه پردازش آب توازن

چ دی 28 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرعامل شرکت تعمیرات کشتی پرشیاهرمز گفت: «به دلیل ضرورت تجهیز همه کشتی‌های فعال در آبراه‌های داخلی و بین‌المللی به دستگاه پردازش آب توازن از نیمه سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۴، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز همگام با کشورهای دیگر نصب این دستگاه را روی ناوگان خود آغاز […]

همچنین بخوانید: