تمهیدات بندر خرمشهر برای گردشگری ایمن نوروزی/ از ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی تا استقرار شناور و قایق و خدمه به صورت شبانه‌روزی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر مصوبات نشست هماهنگی ارائه خدمات گردشگری دریایی برای ایام نوروز ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نوراله اسعدی با تاکید بر اینکه خرمشهر هر ساله به صورت گسترده میزبان گردشگران و مسافران نوروزی است، اظهار داشت: رودخانه کارون و گردشگری دریایی یکی از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های توریستی خرمشهر به شمار می‌رود که همواره گردشگران و مسافران نوروزی نسبت به آن رغبت نشان داده‌اند. 

وی عنوان کرد: بر همین اساس و برای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی، اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر نسبت به رونق این ظرفیت بکر و پیشرفت شهر نسبت به توسعه این ظرفیت توجه اساسی داشته است. 

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: بندر خرمشهر در راستای توسعه گردشگری و شکوفایی اقتصادی منطقه 8 پست اسکله گردشگری دریایی در خرمشهر احداث کرد که در سال گذشته با استقبال گسترده گردشگران روبه‌رو و موجب ایجاد اشتغال و نشاط در سطح منطقه شد. 

اسعدی بیان کرد: امروز نیز نشست هماهنگی و آماده‌سازی گردشگری دریایی برای ایام نوروز سال 1402 در اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر برگزار شد. 

به گفته وی‌؛ در این نشست مقرر شد 6 فروند شناور و قایق با 50 خدمه در دو شیفت و 40 نفر بازرس، گارد و آتش‌نشان در 2 شیفت در ایام نوروز حضور پیدا کنند. 

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: استقرار 4 دستگاه کانکس، ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی و انجام تمهیدات لازم برای ارائه خدمات ایمنی از دیگر مصوبات این نشست بود. 

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بودجه سال آینده سواحل مکران بررسی شد

س بهمن 11 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه کمیسیون عمران مجلس، روز گذشته بودجه پیش‌بینی شده برای سواحل مکران در سال آتی را با حضور دبیر شورای عالی توسعه سواحل مکران بررسی کرد. به گزارش راد، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ این کمیسیون، بودجه پیش‌بینی شده برای سواحل […]

همچنین بخوانید: