برگزاری دوره آموزشی امداد و نجات جاده ای در بندر چابهار

زمان مطالعه: 1 دقیقه



با هدف ارتقاء توان عملی و عملیاتی کارکنان آتش نشانی و تیم امداد ونجات بندر چابهار، دوره آموزشی امداد و نجات جاده ای (۱) با همکاری اداره آموزش بندرچابهار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ علی اکبر جعفری رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) بندر چابهار با اعلام این خبر گفت: حفظ و ارتقاء مهارت های علمی و عملیاتی تمامی آتش نشانان و تیم های امدادی بندر از جمله اهداف و برنامه های جاری این اداره بوده و لذا برگزاری دوره آموزشی تصادفات و امداد و نجات جاده ای در بندر چابهار در سال جاری در همین راستا برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور نمایندگانی از آتش نشانی سایر بنادر بصورت تئوری و عملی بمدت ۳ روز در بندر چابهار برگزار شد اضافه کرد: فراگیران با موضوعاتی نظیر کلیات تصادفات، عوامل موثر در وقوع تصادفات جاده ای، نحوه ایمن سازی محل حادثه، محل بروز حادثه، چگونگی استقرار خودروهای امدادی در محل تصادف و روش های تثبیت سازی خودروهای حادثه دیده آشنا شدند.

رئیس اداره (HSE) بنادر استان سیستان و بلوچستان افزود: آشنایی با مدیریت شیشه شامل نحوه برش، جداسازی، کاورکردن مصدومین و نیز چگونگی تثبیت سازی و خارج کردن مصدومین حادثه دیده و همچنین ایربک خودروها از دیگر موضوعات برگزاری این دوره آموزشی بود که فراگیران بصورت عملیاتی در قالب چند تیم امداد و نجات به تمرین های آمادگی در این خصوص پرداختند.

پایان پیام/

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش تقاضا در بازار اجاره کانتینر طی سال ۲۰۲۳

چ بهمن 26 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، مؤسسه آلفا‌لاینر در تازه‌ترین گزارش هفتگی خود با اشاره به اینکه با ورود به سال ۲۰۲۳ میلادی تا کنون تغییر چشمگیری در پویایی بازار کانتینر رخ نداده، اما نرخ‌های اجاره در سطح مناسبی ثابت ماندند، پیش‌بینی کرد این دوره برای مدت طولانی‌تر‌ی تا […]

همچنین بخوانید: