تعمیر اساسی دکل حفاری نور2 توسط شرکت حفاری مپنا

زمان مطالعه: 1 دقیقه
تعمیر اساسی دکل حفاری نور2 توسط شرکت حفاری مپنا

تعمیر اساسی دکل حفاری نور2 توسط شرکت حفاری مپنا

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا؛ و به نقل از روابط عمومی شرکت حفاری مپنا, دکل حفاری نور 2 که از اواسط سال جاری بر اساس برنامه ریزی انجام شده برای تعمیر (Overhaul) از چرخه عملیات خارج شده بود، با تلاش و همت شبانه روزی همکاران متخصص شرکت حفاری مپنا در منطقه دانان با پشتیبانی یارد اهواز و ستاد تهران به طور کامل تعمیر و نوسازی گردید.
بازسازی و نوسازی این دستگاه شامل سکو، اتاقک حفار، برخی قسمت های سازه دکل، تعمیر مخازن گل حفاری و آب، تعمیرات کلی دراورکس، پمپ های گل حفاری، تعویض و تعمیر ولو ها و خطوط انتقال جریان، بازرسی و تعمیر رشته حفاری، بازرسی ادوات باربرداری، سندبلاست و رنگ آمیزی کلیه تجهیزات و بدنه دکل، بازسازی کاروانها، سامانه کنترل برق ( SCR )، کمپرسورها، الکتروموتورها، تجهیزات الکترونیک و ابزار دقیق، میکسرها و الک های لرزان، گرداننده فوقانی ( Top Drive)، تعمیر موتورهای اصلی دکل، تعمیرات اساسی تجهیزات فورانگیر، و دیگر متعلقات دکل می شود.

مأموریت اصلی شرکت حفاری مپنا، اجرای پروژه‌های مهندسی، تأمین و حفاری (EPD) است. این شرکت با مالکیت دستگاه‌های حفاری خشکی و دریایی (فراساحل) و بهره‌گیری از منابع رقابتی موجود، منابع انسانی حرفه‌ای و نیز تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته خود قادر به برنامه‌ریزی و اجرای پروژه از حفاری، توسعه و تعمیرات چاه با بالاترین کیفیت و استاندارد است.

 

درباره اخبار شرکت های دریایی بیشتر بخوانید:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمل‌ونقل دریایی مهم‌ترین محرک تجارت جهانی است

د اسفند 1 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی حمل‌ونقل دریایی را مهم‌ترین محرک تجارت جهانی دانست که به دلیل دو ویژگی ارزان و ایمن بودن سایر مدل‌های حمل‌ونقل را تحت تاثیر قرار داده است. حمل‌ونقل دریایی مهم‌ترین محرک تجارت جهانی است به گزارش سی نیوز به نقل از ایسنا، علی‌اکبر صفایی […]

همچنین بخوانید: