پیام تسلیت وزیر امور خارجه در پی درگذشت «خانم ماندانا منصوریان» معاون نماینده دائم ایران در سازمان بین المللی دریانوردی (آیمو)

زمان مطالعه: 1 دقیقه



حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی درگذشت «سرکارخانم ماندانا منصوریان» معاون نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران و نماینده ثابت سازمان بنادر و‌دریانوردی نزد سازمان بین المللی دریانوردی (آیمو) را تسلیت گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انا لله و انا الیه راجعون 

دریافت خبر درگذشت سرکار خانم ماندانا منصوریان، معاون نماینده دایم جمهوری اسلامی ایران در سازمان بین المللی دریانوردی، موجب تأسف و تألم خاطر گردید. 

این ضایعه غم انگیز را خدمت خانواده محترم آن مرحومه و کلیه همکاران گرامی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن و سازمان بنادر و دریانوردی تسلیت عرض می کنم. 

اهتمام و تلاش در انجام وظایف، پشتکار و تخصص در امور بین‌المللی دریانوردی به همراه دغدغه مندی برای منافع و مصالح ایران عزیزمان، از ویژگی‌های برجسته مرحومه منصوریان بود.  

از درگاه الهی، برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه و برای خانواده محترمشان بویژه جناب آقای ناصر سالمی، همسر گرامی شان، صبر و شکیبایی مسئلت می کنم.

 

حسین امیرعبداللهیان 

وزیر امور خارجه

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاهش قابل ملاحظه حوادث در عملیات خشکی مجتمع بندری امام…

ش اسفند 6 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه بندر امام خمینی در پی تقویت شاخص‌های ایمنی عملیات بندری در جریان تخلیه و بارگیری انواع کالا در مجتمع بندری امام خمینی(ره) در یازده ماهه سال جاری، فراوانی حوادث از کاهش ١۴ درصدی و شدت حوادث از کاهش ۹۹,۷درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار […]

همچنین بخوانید: