روحیه ایثارگری دوران دفاع مقدس در بنادر کشور نهادینه شده است/ با روحیه ایثار و از خودگذشتگی از گردنه‌های خطیر عبور کردیم

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ابوالفضل العباس و روزجانباز، گفت: روحیه ایثارگری به‌جامانده از دوران دفاع مقدس در بنادر و دروازه‌های اقتصادی کشور، باعث شد تا این سازمان همواره از گردنه‌های سخت و خطیر، به خوبی و با موفقیت عبور کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در دیدار و ارتباط تصویری با جمعی ایثارگران این سازمان در تهران و بنادر کشور با بیان‌این‌مطلب ، اظهار داشت: روحیه ایثار و خودگذشتگی نهادینه شده در سازمان بنادر و دریانوردی، کمک می‌کند تا هیچ‌وقت در انجام وظایف محوله برای تامین مایحتاج و گرداندن چرخ تجارت و اقتصاد کشور، شرمنده مردم شریف ایران نشویم.

 

هیچ خدشه‌ای به جریان ورود و خروج کشتی ها وارد نشد

 

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: دشمن طی سه سال گذشته با تحمیل ناعادلانه‌ و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها، درصدد بود تا از ورود مایحتاج و اقلام ضروری به کشور جلوگیری کند که خوشبختانه با تدابیر انجام شده ناشی از همین روحیه ایثار، ناکام ماندند.

راستاد اضافه کرد: طی سال‌های تحریم و با شیوع ویروس کرونا، نه تنها هیچ خدشه‌ای به جریان ورود و خروج کشتی و کالا در بنادر کشور به وجود نیامد؛ بلکه طرح و پروژه‌های توسعه‌ای نیز در بنادر شمال و جنوب ایران، به درستی، در دست اجرا است.

ایجاد مقبره شهدای گمنام در بنادر کشور

 

بنا بر این‌گزارش، در این نشست همچنین حسن زینعلی‌؛ مسئول امور ایثارگران سازمان بنادر نیز با اشاره به اقدمات صورت گرفته در سال جاری و برنامه‌ریزی برای برگزاری شایسته هفته دفاع مقدس و مراسم سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، از امضای تفاهم نامه با سازمان دفاع مقدس برای ایجاد مقبره شهدای گمنام در بنادر کشور خبر داد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هیچ مشکلی برای عملیات پذیرش و ارسال کالا در بنادر وجود ندارد/ تعرفه های بندری رقابتی می شود/ افزایش ایمنی حمل و نگهداری کالاهای خطرناک

ی اسفند 24 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه هیچ گونه مشکلی برای انجام عملیات پذیرش و ارسال کالا در بنادر وجود ندارد، گفت: در حال حاضر زیر ساخت های لازم برای انجام عملیات تخلیه و بارگیری کالا از طریق بنادر کشور […]
مدیرکل امور بندری،تخلیه و بارگیری کالا، تعرفه های بندری

همچنین بخوانید: