بوشهر با ۵ قرن سابقه مبارزه با استعمار و استکبار نماد مقاومت است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای نیروی دریایی در بوشهر با استناد به آیات قرآن کریم جایگاه شهیدان را نزد ایزد منان بسیار بالا دانست و اظهار داشت: شهدای گرانقدر زنده واقعی جامعه هستند و نزد پروردگار عالم روزی می‌گیرند.

وی خانواده معظم شهدا را چشم و چراغ ملت و سبب سربلندی و عزت جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: منطقه دوم دریایی سپاه منشأ خدمات فرهنگی و اجتماعی بزرگی است و در دوران دفاع مقدس به نام قرارگاه نوح نبی علیه‌السلام منشأ عملیات‌های بزرگی در خلیج فارس بود و کمر استکبار جهانی و شیطان بزرگ شکست و هیمنه آن در خلیج فارس غرق کرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای سابقه طولانی در مبارزه با استکبار و استعمار است، خاطرنشان کرد: استان بوشهر با داشتن ۵ قرن مبارزه با استعمار و استکبار نماد مقاومت است. شهدای گرانقدر ضربه اساسی بر پیکر آمریکا در خلیج فارس وارد کردند که نقش شهدای سرباز بزرگ و به یاد ماندنی است.

محمدی‌زاده نقش سرباز در نیروهای مسلح را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: نقش سرباز در نیروهای مسلح مانند نقش خون در بدن با اهمیت و سبب حیات نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه سرباز در ساختار دفاعی و رزمی نقش حیاتی در نیروهای مسلح دارد اضافه کرد: در ۸ سال دفاع مقدس سربازان این تأثیرگذاری را در خط مقدم جبهه‌ها به منصه ظهور رساندند.

استاندار بوشهر پیام شهدا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: پیام شهدا که در وصیت‌نامه آنان از جمله سربازان شهید مشهود است اطاعت از فرمان رهبری و ولایت برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

یادواره ۹۶ شهید سرباز منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مقامات لشکری، کشور، استاندار بوشهر و اقشار مختلف مردم در نماز خانه غدیر ستاد منطقه دوم نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انتخاب شناور نفتکش 113 هزار تنی افراماکس به عنوان سازه برتر فولادی سال - شركت صنعتی دریایی ایران

پ آذر 23 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه انتخاب شناور نفتکش 113 هزار تنی افراماکس به عنوان سازه برتر فولادی سال   با پیشنهاد انجمن مهندسی دریایی ایران، شناور نفتکش افراماکس ساخت شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) در دوازدهمین کنفرانس ملی سازه و فولاد به عنوان طرح منتخب سازه و فولاد سال انتخاب شد. […]
انتخاب شناور نفتکش 113 هزار تنی افراماکس به عنوان سازه برتر فولادی سال - شركت صنعتی دریایی ایران

همچنین بخوانید: