اختصاص بیش از 10 فروند شناور جستجو و نجات به ناوگان کشور

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نادر پسنده در گردهمایی تخصصی مدیران و معاونان دریایی سازمان بنادر در بوشهر اظهار کرد: براساس طرح مطالعاتی آمایش تجهیزات دریایی در اختصاص شناورهای جستجو و نجات به بنادر کشور، سهم هر کدام از بنادر کشور به تفکیک تعیین شده است.

وی افزود: بر اساس این طرح، نوع و تعداد شناورها مشخص شده است و به تدریج پس از ساخت یا تامین تا پایان سال آینده به ناوگان عملیاتی بنادر کشور اضافه می‌شود.

مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: با توجه به استقبال ویژه هم وطنان از سفرهای دریایی در ایام تعطیل زمستان و همچنین عید نوروز به صورت مسافری و گردشگری تمام گروه های جستجو و نجات دریایی با مشارکت سایر ارگان ها و سازمان ها در آماده باش کامل قرار گرفتند.

پسنده افزود: امید است این وضعیت آماده باش نیروهای امداد دریایی، سفرهای ایمن و بی خطری را برای مردم هم‌طنان رقم بزند.

وی تاکید کرد: از هم وطنان نیز انتظار می رود در سفرهای دریایی از بنادر، اسکله و شناورهای مجاز استفاده کنند، چراکه سفرهای دریایی دارای مدل طراحی شده سفر و تحت پوشش نظارت مستمر ایمنی قرار دارند.

 

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سهم قطعی ایران از دریای خزر باید مشخص شود

چ بهمن 25 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه برای مشخص شدن سهم قطعی ایران، کشورهای حاشیه دریای خزر باید خط مبدع مستقیم برای کشورهای حاشیه دریا را بپذیرند.   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، محمد دهقان روز چهارشنبه – ۲۵ بهمن ماه – در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: توافقنامه کلی درباره دریای […]

همچنین بخوانید: