انحراف مسیر یک شناور به علت نقص فنی در سیستم رانش در آب های هرمزگان/ مسافران در سلامت کامل به مقصد رسیدند

زمان مطالعه: 1 دقیقه



شناور سروبندر که از مبدا بندر هرمز به بندر شهید حقانی درحال حرکت بود، بدلیل نقص فنی درسیستم رانش از مسیر خود خارج و با تدابیر ایمنی از پیش تعیین شده تمامی مسافران درسلامت کامل به مقصد رسیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ شناور مسافربری سروبندر در ساعت 14:35 عصر امروز یکشنبه که از مبدا بندر هرمز به بندرعباس درحال  حرکت بود،که به دلیل نقص فنی در حوضچه بندر شهید حقانی از مسیر اصلی خود خارج شد.

 

براساس این گزارش، بلافاصله‌ با تدابیر لازم از سوی مسئولان و گروه‌های امدادی شناور یادشده توسط یدک کش همیار ناجی ۲ به اسکله ۱۰ بندر شهید حقانی پهلودهی و تمامی ۱۷۲ سرنشین آن در صحت و سلامت کامل شناور را ترک کردند. 

 

گفتنی است؛ هیچ خطری متوجه هیچ یک از مسافران نشده است و فقط به بدنه شناور آسیب جزئی وارد شده که علت فنی این حادثه در دست بررسی است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

 دور نخست سفرهای نوروزی از بندر شهید باهنر به شارجه

ی فروردین 6 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه  مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: ۷۶۰ مسافر و گردشگر از ابتدای طرح سفرهای دریایی نوروز امسال در مسیر بین‌المللی بندر شهید باهنر به شارجه امارات رفت و آمد داشته‌اند که ۱۳۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت […]

همچنین بخوانید: