انحراف مسیر یک شناور به علت نقص فنی در آب های هرمزگان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

شناور سروبندر که از مبدا بندر هرمز به بندر شهید حقانی درحال حرکت بود، بدلیل نقص فنی درسیستم رانش از مسیر خود خارج و با تدابیر ایمنی از پیش تعیین شده تمامی مسافران درسلامت کامل به مقصد رسیدند.

به گزارش سی نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ شناور مسافربری سروبندر در ساعت ۱۴:۳۵ عصر روز یکشنبه که از مبدا بندر هرمز به بندرعباس درحال حرکت بود،که به دلیل نقص فنی در حوضچه بندر شهید حقانی از مسیر اصلی خود خارج شد.

براساس این گزارش، بلافاصله‌ با تدابیر لازم از سوی مسئولان و گروه‌های امدادی شناور یادشده توسط یدک کش همیار ناجی ۲ به اسکله ۱۰ بندر شهید حقانی پهلودهی و تمامی ۱۷۲ سرنشین آن در صحت و سلامت کامل شناور را ترک کردند.

گفتنی است؛ هیچ خطری متوجه هیچ یک از مسافران نشده است و فقط به بدنه شناور آسیب جزئی وارد شده که علت فنی این حادثه در دست بررسی است.

 

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://www.pmo.ir/fa/news/62288

لینک کوتاه: https://seanews.ir/45437

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انجام ۳.۵ میلیون سفر و گردشگری دریایی

د فروردین 7 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه دوشنبه, 7 فروردین 1402 گروه ترابران سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به میزان سفرهای دریایی و گردشگری دریایی انجام شده در نیمه نخست طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۲ اشاره و اعلام کرد: «تعداد کل سفرهای دریایی و گردشگری دریایی در این مدت نسبت […]

همچنین بخوانید: