آماده‌باش ۱۸ شناور برای امدادرسانی در نوار ساحلی استان بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: همزمان با ایام نوروزی ۶ شناور ناجی و ۱۲ شناور همیار ناجی در نوار ساحلی استان بوشهر برای امدادرسانی به موقع در آماده‌باش کامل قرار دارند.

به گزارش سی نیوز به نقل از مانا، حجت خسروی با اشاره به پایش هوایی در نوار ساحلی استان بوشهر اظهار داشت: در پایش هوایی مستمر، چند فعالیت غیرایمن قایق‌های تفریحی در محدوده غیرمجاز مشاهده و اقدام قانونی در این خصوص در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: باتوجه به مشخص شدن حریم فعالیت قایق‌ها و اعلام به مبادی ذی‌ربط، متاسفانه کماکان فعالیت اینگونه شناور‌ها در محدوده غیرمجاز مشاهده می‌شود.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: با هدف برخورد قاطع با متخلفان، با استفاده از ظرفیت پایش هوایی جایروپلن مستندات کاملی تهیه و در اختیار دستگاه‌های نظارتی قرار داده شده است.

خسروی افزود: در این زمینه مقرر شده در راستای تأمین ایمنی کامل گشت‌های دریایی، با قید اولویت از فعالیت قایق‌های متخلف جلوگیری شود.

وی گفت: همزمان با ایام نوروز شش شناور ناجی و ۱۲ شناور همیار ناجی با هدف امدادرسانی به موقع در نوار ساحلی استان بوشهر در آماده باش کامل قرار دارند.

 

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://mana.ir/fa/news/95456

لینک کوتاه: https://seanews.ir/45441

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رشد ۱۸۵ درصدی سفرهای دریایی در سواحل مازندران در نوروز امسال/بهره گیری بیش از 138 هزار مسافر نوروزی از تفریحات دریایی

د فروردین 7 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: بیش از ۱۳۸ هزار مسافر نوروزی طی ۱۰ روز گذشته از تفریحات دریایی در سواحل استان استفاده کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، 176 درصد رشد داشته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی […]
رشد ۱۸۵ درصدی سفرهای دریایی در سواحل مازندران در نوروز امسال/بهره گیری بیش از 138 هزار مسافر نوروزی از تفریحات دریایی

همچنین بخوانید: