بازدید بیش از 25 هزار نفر از ظرفیت‌های گردشگری دریایی بندر خرمشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: بیش از 25 هزار نفر گردشگر و مسافر از ظرفیت‌های گردشگری دریایی احداثی بندر خرمشهر بازدید کردند.

وی ادامه داد: بر همین اساس از روز 25 اسفند سال گذشته تاکنون بیش از 25 هزار نفر از ظرفیت‌های گردشگری دریایی خرمشهر که توسط بندر این شهر احداث شده است، بهره برده‌اند. 

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: بندر خرمشهر نیز بر اساس وظیفه اجتماعی خود، بحث ایمنی و امنیت گردشگری دریایی را برعهده دارد و به صورت تمام وقت و با تمامی امکانات در میدان است. 

اسعدی بیان کرد: به همین منظور 8 فروند شناور با 50 نفر بازرس و سربازرس در دو شیفت در محله اسکله‌ها مستقر هستند. 

وی افزود: همچنین به منظور پیشگیری از سوانح و حوادث، بندر خرمشهر جلیقه نجات بین موتورلنج‌ها و قایق‌ها توزیع کرده تا در اختیار مسافران و گردشگران قرار گیرد. 

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر همچنین استقرار یک ایستگاه آتش‌نشانی بر روی اسکله‌ها را از دیگر اقدامات ایمنی بندر خرمشهر برای گردشگران نوروزی یاد کرد. 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استان هرمزگان پذیرایی بیشترین حجم مسافر وگردشگر دریایی نوروز

پ فروردین 10 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه سخنگوی ستاد تسهیل سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: از 24 اسفندماه تا ۹ فروردین، بیش از پنج میلیون سفر دریایی در قالب مسافری و گردشگری در کشور به ثبت رسیده که از این تعداد بیش از سه میلیون و 200 هزار نفر […]
استان هرمزگان پذیرایی بیشترین حجم مسافر وگردشگر دریایی نوروز

همچنین بخوانید: