پیام مدیرعامل سازمان بنادر به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی طی پیامی ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در پیام علی اکبر صفایی؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با تازه شدن بهار، برگی دیگری از تقویم انقلاب اسلامی در دوازدهم فروردین ماه که سالروز حماسه بزرگ ملت ایران در تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی ورق خورد.

دوازده فروردین یکی از سر فصل های تاریخ انقلاب است و روز حماسه یک ملت است. در روز پربرکت ۱۲ فروردین که روز جمهوری اسلامی ایران نامیده شده است، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را، دگر باره، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلّی ساخت.

تشکیل جمهوری اسلامی نه فقط اراده ملت را بر سرنوشت خود به اثبات رساند و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، بلکه امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت که آنان نیز می‌توانند بعد از قرن‌ها رنج و درد، جلوه‌ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را ببینند؛ همان وعده پیروزی مستضعفان بر مستکبران، که کتاب وحی آن را نوید می‌دهد

این‌جانب این روز بزرگ و فراموش نشدنی و این فراز درخشان در تاریخ کشور عزیزمان رابه ملت شریف ایران 

و فعالان صنعت حمل و نقل به ویژه جامعه دریایی و‌بندری کشور تبریک و تهنیت می گویم و سر بلندی روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران را آرزومندم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

میگوی هند در سال 2022: گرفتار بیماری

ج فروردین 11 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه انتظار می رود مجموع میگوی پرورشی آب شور تولیدی هند در سال 2022 به 902.525 تن برسد که اندکی نسبت به سال 2021 (930.000 تن) کاهش نشان می‌دهد. جزئیات را می‌توانید در نمودارها و ترکیب‌های گرفته شده از آخرین شماره مارس-آوریل 2023 مجله Aquaculture Asia Pacific […]

همچنین بخوانید: