بازدید بیش از 10هزار نفر مسافر نوروزی از محوطه های عملیاتی بنادر استان بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: همزمان با ایام تعطیلات نوروزی بیش از 10 هزار نفر از مسافر و گردشگر نوروزی از محوطه های عملیاتی بنادر استان بوشهر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، محمد شکیبی نسب در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به جذابیت محوطه های عملیاتی بنادر برای گردشگران و مسافران نوروزی شرایط فراهم شد تا هموطنان بتوانند از این محدوده بازدید کنند.

وی بیان کرد: بطور خاص محوطه عملیاتی بندر بوشهر به واسطه تخلیه و بارگیری و همچنین پهلوگیری کشتی های بزرگ از دیرباز به عنوان یکی از جاذبه های اصلی بندر بوشهر در ایام نوروز بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: این یگان از بدو تعطیلات نوروزی همزمان با طرح گردشگری دریایی با طراحی ساز و کار مناسب سعی کرد بازدیدها از محوطه بندری با نظارت لازم و بدون کمترین وقفه در فعالیت های بندری انجام گیرد.

شکیبی نسب افزود: بازدید از محوطه عملیاتی بندر بوشهر همچنین فرصت ارزشمندی است تا مسافران و گردشگران نوروزی فعالیت در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور را از نزدیک نظاره گر باشند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید 50 هزار گردشگر از اسکله‌های احداثی بندر خرمشهر

س فروردین 15 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر اعلام کرد: مجموعا امسال 50 هزار مسافر از ظرفیت‌های گردشگری دریایی احداثی بندر خرمشهر در رودخانه کارون بازدید کردند. مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: بندر خرمشهر با احداث 8 پست اسکله در رودخانه کارون خرمشهر، در رونق […]
بازدید 50 هزار گردشگر از اسکله‌های احداثی بندر خرمشهر

همچنین بخوانید: