پیام تسلیت مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پی درگذشت فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پی درگذشت فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با صدور پیامی درگذشت فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انا لله وانا الیه راجعون

درگذشت سرهنگ پاسدار علی‌رضا افشاری، فرمانده خدوم و با اخلاص مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

این فرمانده ولایتمدار با سوابق درخشان در پاسداری از کیان جمهوری اسلامی ایران، در راه ولایت و در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای والامقام از هیچ کوششی فروگذار نبوده است و عمرش را در راه پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی هزینه کرده است.

باشد که حضرت باریتعالی آن پاسدار غیور و انقلابی  را به پاس خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه اش، در ایام ماه مبارک رمضان و شب¬های پرفضیلت قدر، در جوار رحمت واسعه خویش بهره مند گرداند و همنشین شهید این ماه، حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) باشد.

علی‌اکبر صفایی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی

 

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بمبئی، بندر بالیوود

ش فروردین 19 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه بمبئی بزرگ‌ترین بندر هند و پایتخت تجاری و صنعتی این کشور (در مقابلِ دهلی به عنوان پایتخت سیاسی) است. در بمبئی نزدیک به ۱۸ میلیون نفر زندگی می‌کنند و بر همین اساس، اینجا پرجمعیت‌ترین شهر هند و یکی از پنج شهر پرجمعیت در جهان است. البته […]

همچنین بخوانید: