اجرای طرح‌های گردشگری شیلاتی در شورابیل

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، محمداله‌بخش صبح پنجشنبه در جلسه بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری شیلاتی در مجموعه تفریحی و گردشگری شورابیل اظهار کرد: به منظور هم‌افزایی و انجام فعالیت‌های مشترک شیلاتی در منطقه گردشگری شورابیل با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های شیلاتی در حوزه‌های مختلف نشست مشترک با مسئولان این منطقه بکر گردشگری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های گردشگری شیلاتی می‌تواند به عنوان راهبردی جدید، نقش مهم و سازنده‌ای در توسعه پایدار معیشتی ایفا کند، خاطرنشان کرد: ایجاد طرح گردشگری شیلاتی در منطقه توریستی شورابیل با توجه به ظرفیت‌های خدادادی در این منطقه می‌تواند در جذب گردشگران داخلی و خارجی مؤثر بوده و این امر دستیابی به توسعه پایدار را امکانپذیر می‌کند.

مدیرکل شیلات استان اردبیل گردشگری شیلاتی را یکی از بخش‌های کارآمد صنعت شیلات استان اردبیل دانست و گفت: استان اردبیل با دارا بودن اراضی مستعد آبزی پروری، مزارع پرورش ماهی و دریاچه‌های طبیعی، ظرفیتی بی‌نظیر در حوزه گردشگری را دارا است که با احداث طرح‌های جدید در این مجموعه‌ها، شاهد رونق این بخش خواهیم بود.

اله‌بخش طرح پرورش ماهی در قفس را فرصتی مناسب برای توسعه امکانات گردشگری شورابیل اعلام کرد و افزود: بدون شک بازدید گردشگران از طرح‌های پرورش ماهی در قفس، می‌تواند به عنوان یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری در استان مطرح شود.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت‌های خدادادی این دریاچه و مشارکت بخش خصوصی، کار بسیار مطمئن، تولید پایدار و اشتغال در منطقه عملیاتی شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فرانسه ساخت ۱۶ کشتی کانتینری با سوخت سبز را به چین سفارش داد

پ فروردین 24 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه خط کشتیرانی CMA CGM فرانسه ساخت ۱۶ کشتی کانتینری با سوخت سبز به ارزش سه میلیارد دلار را به کارخانجات کشتی سازی دولتی چین سفارش داد. به گزارش راد،  از تعداد کشتی‌های سفارش داده شده ۱۲ کشتی به ظرفیت ۱۵۰۰۰ TEU با سوخت متانول و چهار […]

همچنین بخوانید: