احداث شهرک صنعتی تولید آبزیان در اردبیل به جد پیگیری می‌شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شیلات شهرستان اردبیل اظهار کرد: تمهیدات لازم احداث شهرک تولید آبزیان صنعتی و زینتی در شهرستان اردبیل اتخاذ می‌شود.

وی با بیان اینکه این شهرک در مساحت ۲۰ هکتار در اطراف شهرک گلخانه‌ای سامیان در دست پیگیری است، گفت: برای راه‌اندازی این شهرک حدود ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که قرار است با همت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت دولت این طرح اجرایی شود.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: انتظار می‌رود با همت دستگاه‌های مربوطه زیرساخت‌های این طرح اجرایی و تکمیل شود تا عملیات اجرایی این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن شروع شود.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه شهرستان اردبیل یکی از قطب‌های تولید و پرورش آبزیان زینتی است به لزوم راه اندازی این شهرک تاکید کرد و گفت: طرح شهرک شیلاتی شامل پرورش ماهیان زینتی، زالو، جلبک و ایجاد آکواریوم شهری خواهد بود.

وی بر لزوم تأمین آب این شهرک با انجام مطالعات مدون و تخصصی تاکید کرد و گفت: راه‌اندازی این پروژه نقش اساسی در رونق اقتصادی و اشتغال منطقه خواهد داشت که با اجرای این طرح فرصت ۹۰۰ نفر اشتغال مستقیم، ۱۸۰۰ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

موج دریا در نوار ساحلی بوشهر به ۱.۵ متر افزایش یافت

چ شهریور 1 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه فرج‌الله شکوهی‌پور در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر، با اشاره به صدور هشدار دریایی سطح زرد در نوار ساحلی استان اظهار داشت: هشدار دریایی سطح زرد در نوار ساحلی استان بوشهر اواخر هفته جاری ادامه دارد. وی وزش باد شدید شمال غربی، افزایش ارتفاع موج […]

همچنین بخوانید: