پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به‌ مناسبت روز قدس

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون وزیر راه و‌شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از خانواده بزرگ دریایی ‌کشور برای شرکت پرشور در این راهپیمایی جهانی دعوت کرد.

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 

روز قدس، نماد تجلیِ اتحاد و انسجامِ دنیایِ اسلام در مقابل تمامی زورگویان، ظالمان و ایادی شیطان بر روی زمین است؛ روز تاکید و توصیه به مقاومت اسلامی و تقویت آن به عنوان برترین سلاحِ کارآمد برای به زانو در آوردن مستکبران بر روی زمین.

روز قدس، روز سربلندی ملت های مسلمان از آزمون خطیرِ دشمن شناسی و دشمن ستیزی و روز تحققِ تعالیم تمامی انبیاء و فرستادگان الهی برای تحقق حکومت عدل الهی و برچیده شدن مظاهرِ ظلم و کفر و عناد در سرتاسر جهان است.

 روز خروش ملت های اسلامی بر علیه هر گونه تجاوز و اشغالگری است که بنیان پوشالی رژیم اشغالگر را می لرزاند و حقارت و زبونی این رژیم سفاک و غده سرطانی را در مقابل کوه استوار و با عظمت مسلمانان جهان نمایان می کند.

ملت انقلابی و شریف ایران اسلامی و‌بالاخص جامعه شریف دریایی و بندری و‌همکاران سازمان بنادر ، همراه و همصدا با سایر مردم عزیز میهن اسلامی در روز جهانی قدس یک‌صدا با مسلمانان سراسر جهان، در راهپیمایی تاریخی روز قدس شرکت نموده، بار دیگر حماسه‌ای شکوهمند و برگ زرین دیگری را در کتاب مقاومت اسلامی ثبت خواهند کرد و آزادی فلسطین را از دست غاصبان صهیونیستی فریاد خواهند زد.

«إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم»

 

علی‌اکبر صفایی 

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رونق اشتغال و رشد اقتصادی، نتیجه فعالیت‌ صنعتی و تولید در…

پ فروردین 24 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه فعالیت‌های صنعتی و تولیدی در پسکرانه بنادر، رونق اشتغال در نوار ساحلی را به دنبال دارد، گفت: انجام فعالیت‌های تولیدی در پسکرانه بنادر، می‌تواند بخشی از دغدغه مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۲ […]

همچنین بخوانید: