افزایش 87 درصدی ترانزیت کالا در بنادر شرق هرمزگان/ صادرات بیش از 41 هزار تن از انواع کالای نفتی از این بنادر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی؛ حمیدرضا محمدحسینی تختی در تشریح آمار سه ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: با ادامه روند صعودی ترانزیت کالا در بنادر شرق هرمزگان 16 هزار و 586 تن از انواع کالای غیرنفتی از طریق این بنادر ترانزیت شده است.

وی ادامه داد: در این مدت همچنین ۴۱ هزار 567 تن از انواع کالای نفتی از جمله قیر و مشتقات نفتی از بنادر شرق هرمزگان به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شد.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: صادرات این میزان کالای نفتی 40 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش را به دنبال داشته است.

محمدحسینی تختی  اضافه کرد: در این بازه زمانی همچنین 79 فروند شناور بالای هزار تن با 22 درصد افزایش و 6 هزار 943 فروند شناور زیر هزار تن در بنادر شرق هرمزگان عملیات تخلیه و بارگیری کالا را انجام داده‌اند.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری موفق مانور اطفاء حریق و امداد در مخازن ذخیره مشتقات نفتی/ انجام ۱۲ مانور تا پایان سال جاری در بندر شهید رجایی

ی تیر 11 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی رئیس اداره ایمنی بهداشت و محیط زیست (HSE) اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان باذاعلام‌ابن خبر ، ایجاد ایمنی پایدار در پایانه های نفتی به منظور آمادگی در مقابله با حوادث حریق را از اهداف این مانور اعلام کرد و بیان […]
برگزاری موفق مانور اطفاء حریق و امداد در مخازن ذخیره مشتقات نفتی/ انجام ۱۲ مانور تا پایان سال جاری در بندر شهید رجایی

همچنین بخوانید: