بارج جدا شده مریوان ۵ به یدک کش اصلی خود باز گردانده شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



بدلیل شرایط نامساعد جوی و عدم مهار مطلوب، بارج مریوان ۵ از یدک کش اصلی خود جدا شد اما با اقدام به موقع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان این شناور به یدک کش اصلی خود بازگردانده شد.

براساس هماهنگی های صورت گرفته از سوی معاونت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان بلافاصله یدک کش دادمان از بندر شهید رجایی به محل اعزام و پس از مهار بارج مذکور، عملیات انتقال و تحویل دهی به یدک کش مهدی۲ با موفقیت انجام  می شود.

 

یدک کش مهدی ۲ که بارج مریوان ۵ نیز به آن مهار شده در لنگر فولاد استقرار یافته است.بارج موسوم به مریوان ۵ به طول ۹۱متر و آبخور نیم متر فاقد بار بوده و بنا به بررسی های میدانی صورت گرفته علت این اتفاق عدم مهار صحیح شناور در شرایط نامساعد جوی اعلام شده است.

شناور بارج به شناوری اطلاق می شود که فاقد موتور پیشران بوده و از طریق یک فروند یدک کش بارهای فله را در مسیر های کوتاه جابجا می کند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

درخواست قزاقستان برای ترانزیت کالاهای خود از بنادر ایران

س اسفند 3 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس خسرو سرایی مدیرکل ترانزیت، لجستیک و توافق‌نامه‌های بین‌المللی سازمان بنادر و دریانوردی در دیدار آبای توریک پنبایف مدیر بندر آکتائوی قزاقستان گفت: رویکرد اصلی و محوری سازمان بنادر و دریانوردی در توسعه همکاری‌های اقتصادی با قزاقستان، اجرایی و عملیاتی کردن حمل‌ونقل ترکیبی، دیجیتالی شدن حمل‌ونقل، […]

همچنین بخوانید: