سامانه مدیریت تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان ۱۷ اردیبهشت به طور رسمی آغاز به کار می کند

زمان مطالعه: 1 دقیقه



سامانه مدیریت تردد ناوگان حمل و نقل جاده ای در هفدهم اردیبهشت ماه با حضور مقامات سازمان بنادر و دریانوردی و مسئولین استان گیلان در مجتمع بندری انزلی افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، سامانه مدیریت تردد ناوگان حمل و نقل جاده ای  از شهریور ماه ۱۴۰۱ با همیاری و همکاری اداره کل ترانزیت، لجستیک سازمان بنادر به شکل آزمایشی در بندرانزلی نصب و راه اندازی گردید که منجر به ثبت بیش از ۵۰۰ رکورد در این سامانه شد.

این سامانه موجب مدیریت صحیح بر نحوه عملکرد تردد کامیون ها از پایانه شهرستان انزلی به قصد بارگیری کالا در بندر، تسریع عملیات بارگیری، کاهش ترافیک بیرون بندر و همچنین بهینه شدن ترافیک درون بندر خواهد شد.

در روند اجرای سامانه مدیریت تردد ناوگان حمل و نقل جاده ای، ابتدا کامیون هایی که از پایانه شهرستان انزلی به قصد بارگیری کالا به مجتمع بندری مراجعه می کنند باید با مجوز و درخواست پایانه حمل و نقل به بندر ورود کرده و پس از تایید بخش تجهیزات بندر و یگان حفاظت به محل بارگیری کالا بروند.

گفتنی است، این سیستم به عنوان یکی از شاخص های ارزیابی سیستم مدیریت عملکرد اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان معرفی شده است

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نشست بررسی مشکلات تجار و بازرگانان در بندر گناوه/ لزوم تسریع در خروج کالای متروکه برای جبران کمبود فضای انبارها

س اردیبهشت 12 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه نشست هم اندیشی بررسی مشکلات تجار و بازرگانان بندر گناوه با حضور معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، مدیر کل گمرک بندر گناوه، شرکت های نمایندگی کشتیرانی و کارگزاران گمرکی به میزبانی اداره بندر و دریانوردی گناوه برگزار شد. […]

همچنین بخوانید: