اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی حوضچه بندر لاور

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروزه لایروبی حوضچه بندر لاور ساحلی شهرستان تنگستان استان بوشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی‌اکبر صفایی روز پنجشنبه در بازدید از بندر لاور ساحلی در بوشهر به همراه غلامحسین کرمی نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و شماری از دریانوردان، اظهار داشت: رویکرد سازمان بنادر، ارتقاء وضعیت معیشت و رفاه ساحل نشینان است که پروژه لایروبی حوضچه بندر لاور ساحلی نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.

وی که همزمان با سفر رئیس جمهور،  از بنادر استان بوشهر بازدید و نیازهای توسعه‌ای آنها مورد بررسی قرار می‌دهد، اعلام کرد: ساماندهی شناورهای آماده فعالیت در بندر لاور ساحلی از دیگر مطالبات ساحل نشینان است که با جدیت پیگیری خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بنادر ادامه داد: در شرایط اقتصادی موجود باید شرایطی فراهم شود تا کسب و کار  ساحل نشینان در بنادر کوچک رونقی بیش از پیش پیدا کند.

بنا بر این گزارش، مدیرکل بادر و دریانوردی استان بوشهر نیز در جریان این بازدید گفت: در جنوب کشور ۲ هزار و ۵۰۰ لنج تجاری وجود دارد که از این شمار یک هزار و ۸۵۰ لنج آن در استان بوشهر فعالیت دارد.

محمد شکیبی نسب گفت: در بندر لاور ساحلی تنگستان نیز ۲۰ لنج ساخته شده و آماده ساماندهی است که پیگیری‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صفایی از میز ارتباطات مردمی سازمان و بنادر و دریانوردی در بوشهر بازدید کرد

پ اسفند 11 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، علی اکبر صفایی و جمعی از معاونین و مدیران سازمان بنادر و‌دریانوردی به همراه حسین مذنب مدیرکل بازرسی‌، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و‌ نماینده تام الاختیار وزیر راه و‌ شهرسازی در میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه، در […]

همچنین بخوانید: