کسب رتبه برتر HSE اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در جشنواره نخبگان/ بندر بوشهر نامزد کسب رتبه برتر کشوری شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



خانه بهداشت (HSE) اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در جشنواره نخبگان بخش کارگری این استان موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، نرگس علیپور رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در تشریح این خبر اظهار داشت: بررسی موضوعات بررسی شده پیرامون سلامت کارگری از ملاک های مهم در انتخاب HSE این اداره کل به عنوان واحد برتر در جشنواره نخبگان بخش کارگری استان بوشهر است.

 

وی بیان کرد: بررسی های انجام شده در حوزه ایمنی، بهداشت و سلامت کارگران در بخش های عملیات بندری و ساختمانی، پیگیری وضعیت استرس گرمایی و ارائه تسهیلات بهداشت به کارگران از دیگر مولفه های موثر در انتخاب خانه بهداشت HSE اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به عنوان واحد برتر استانی است.

 

علیپور ادامه داد: اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست  HSE این اداره کل در حوزه فعالیت های اورژانس بندر، تجهیزات، امکانات، آموزش پیشگیرانه به کارگران نیز فعالیت های ارزشمندی به اجرا در آورده است.

 

گفتنی است؛ اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست  HSE اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به واسطه کسب رتبه برتر در جشنواره نخبگان بخش کارگری استان، به عنوان کاندید کسب رتبه برتر در بخش کشوری جشنواره معرفی شده است.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعتبار مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومانی برای بیمه ملوانان در بودجه ۱۴۰۲

س اردیبهشت 12 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاون وزیر راه شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: بر اساس بند خ تبصره ۱۱ بودجه ۱۴۰۲، بیمه ملوانان با اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از سال جاری برقرار می‌شود. به گزارش راد، علی اکبر صفایی با اعلام این خبر، در تشریح  آخرین […]

همچنین بخوانید: