برگزاری مانور موفق ترکیبی اطفاء حریق مخازن سوخت و امداد و نجات مصدوم در بندر آبادان

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مانور ترکیبی اطفاء حریق مخازن سوخت و امداد و نجات فرد مصدوم در بندر آبادان با موفقیت برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مانور ترکیبی اطفاء حریق مخازن سوخت و امداد و نجات فرد مصدوم در بنادر آبادان با هدف افزایش دانش و توان عملیاتی نیروی آتش نشانی و امداد و نجات بندر آبادان در زمان بروز حوادث برگزار شد.

 دراین مانور از پیش تعیین شده، وقوع حریق در یکی از لیفتراک های موجود در محل و سرایت آتش به مخازن سوخت بندر که همجوار با مخازن سوخت شرکت پخش فرآورده های نفتی است، بود. از جمله اهداف این مانور، ایجاد هماهنگی بیشتر بین واحدهای مربوطه و نیروی چند ایستگاه و همچنین ارزیابی توان تجهیزات آتش نشانی و سایر امکانات است.

 در مانور یاد شده ۳۵ نفر از واحدهای ایمنی و آتش نشانی ،HSE  و تیم های امدادی، دو خودروی سنگین و سبک اطفاء حریق و یک دستگاه آمبولانس، تجهیزات تخلیه و بارگیری از قبیل لیفتراک استفاده شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بنادر گلستان آماده جذب سرمایه گذاری خارجی

چ تیر 29 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیربنادر و دریانوردی گلستان گفت: سازمان بنادر و‌ دریانوردی از سرمایه گذاری خارجی در طرح‌ها و پروژه‌های بنادر گلستان استقبال می کند.     به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و ‌دریانوردی، الله‌یار اسعدی در جلسه با هیات سرمایه‌گذار چینی تصریح کرد: […]
بنادر گلستان آماده جذب سرمایه گذاری خارجی

همچنین بخوانید: