سرپرستی هیات بادبانی هرمزگان به مدیرکل بنادرو دریانوردی واگذار شد/عباس نژاد: توجه به این رشته مفرح جاذبه‌های ورزشی و گردشگری را ارتقا می‌دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه



سرپرست فدراسیون بادبانی کشور طی حکمی حسین عباس‌نژاد را به عنوان سرپرست هیات بادبانی استان هرمزگان منصوب کرد.

عباس‌نژاد در این خصوص بیان کرد: با توجه به اینکه فدراسیون‌های قایقرانی و قایق‌های بادی از یکدیگر جدا شده‌اند و امور مختلفی که در این حوزه توسط سازمان بنادر و دریانوردی صورت گرفته مسوولیت هیات بادبانی استان در راستای همکاری با اداره کل ورزش و جوانان و ارتقا این رشته در استان هرمزگان به بنده واگذار شده است. 

وی با بیان اینکه هرمزگان ظرفیت بسیار خوبی در سطح بانوان و آقایان داشته و مدال‌آوران نیز در عرصه‌های بین‌المللی رشته قایق‌های بادبانی دارد، گفت: به دلیل ارتباط‌های کاری و برنامه‌های سازمان بنادر در راستای رونق و ارتقا سطح ایمنی گردشگران دریایی، توجه به این رشته مفرح می‌تواند جاذبه‌های ورزشی و گردشگری را در این استان ارتقا ببخشد.  

سرپرست هیات بادبانی استان هرمزگان افزود: این رشته در قشم و کیش رونق خوبی دارد اما در سایر شهرستان‌های ساحلی از جمله خود بندرعباس کمتر به این رشته توجه شده و درحال حاضر برای فرهنگ‌سازی و ارتقا این رشته در استان می‌توان بخشی از امکانات موجود در استان اعم از اسکله‌ها و موج‌شکن‌های استان را برای این هدف بکار گرفت. 

عباس‌نژاد خاطرنشان کرد: طرح توسعه بندر نخل ناخدا در بندرعباس و بندر شهید حقانی یک فرصت بسیار خوبی است که این رشته ورزشی را می‌توان در بلندمدت برای استان هرمزگان رونق و توسعه داد.

مدیرکل بنادرو دریانوردی هرمزگان اضافه کرد: تا اجرای کامل این طرح، مکان‌های مناسبی را برای توسعه این رشته در نوار ساحلی بندرعباس به دلیل گستردگی جمعیت و حضور گردشگران شناسایی خواهد شد.

شایان ذکر است؛ محمد احمدی زاده معاون دریایی و بندری بندر شهید باهنر نیز مدت سه سال است که به عنوان عضو هیات رئیسه هیات فوتبال استان و رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس مشغول فعالیت است‌.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ارتقای دانش مهندسی دریا و صدور خدمات فنی و مهندسی اصلی‌ترین…

چ اردیبهشت 13 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه عضو هیات‌عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام برگزاری چهاردهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی ICOPMAS 2022 در روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت جاری درمرکز همایش های بین المللی صداو سیما در تهران با حضور مقامات کشوری […]

همچنین بخوانید: