از دریا تا خانه با استارتاپ فیش دلیوری

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، فیش دلیوری، یک فروشگاه آنلاین محصولات و فرآورده‌های دریایی است که بدون واسطه تازه‌ترین محصولات را با نازل‌ترین قیمت‌ها به دست خریداران می‌رساند. این استارتاپ پس از دو دهه فعالیت‌های شرکتی به نام دریابازار و بانوی کارآفرین اهل اصفهان محبوبه وحیدان پور شکل گرفته است.

این استارتاپ بستری را فراهم اورده است که هموطنان با قیمت‌های منصفانه از هر جای ایران به انواع ماهی و میگوی تازه و محصولات دریایی دسترسی داشته باشند.

در ادامه به معرفی بیشتر فیش دلیوری می‌پردازیم.

از دریا تا بازار شعار شرکت دریابازار، از بازار به خانه شعار استارتاپ فیش دلیوری!

دریابازار به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین خرده فروش و عمده فروشان محصولات دریایی در سطح استان اصفهان و ایران فعالیت دارد و فیش دلیوری نیز زیرمجموعه شرکت دریابازار است. این مجموعه با بیش از دو دهه فعالیت‌های داخلی و خارجی، بررسی بازار و با توجه به نیاز مشتریان به این نتیجه رسید که با تلفیق فضای فیزیکی و دیجیتالی و با توجه به سال‌ها تجربه تیم مدیریتی دریابازار در این حوزه، محصول فیش دلیوری را ارائه کند.

هدف از راه اندازی فیش دلیوری علاوه بر نگاهی که مدیران این مجموعه بر ارتقای سلامت افراد و سبک تغذیه سالم دارند، آسان سازی دسترسی علاقمندان غذاهای دریایی به نیازهای خود بوده و تبدیل شدن به بهترین سایت خرید ماهی و میگو در منطقه!

از خرید آبزیان دریایی شامل خرید میگو، ماهی، لابستر، صدف و … گرفته تا انواع فرآورده‌ها دریایی و سایر محصولات مکملی که عاشقان غذاهای دریایی نیاز دارند همگی در فیش دلیوری امکان پذیر است و سفارشات در نهایت تازگی به دست مشتریان و درب منازل آنها ارسال می‌گردد.

قیمت‌ها در فیش دلیوری شگفت انگیز است!

بزرگترین مزیت فیش دلیوری، پشتوانه آن یعنی مجموعه بزرگ دریابازار است که باعث می‌شود در تأمین، تازگی، قیمت و تنوع محصول بتوانیم بی رقیب باشد.

قیمت‌های فیش دلیوری با سایر فروشگاه‌های آنلاین ماهی و میگو قابل قیاس نیست.

پروسه کامل آنلاین سفارش، بسته بندی‌های ویژه برای حفظ تازگی، ارسال‌های هوایی، مشاوره قبل از خرید برای انتخاب بهترین ماهی، ارائه محتواهای آموزشی و… همگی از ویژگی‌های فیش دلیوری هستند که سعی ما همواره بر این است که در عمل در تمام این موارد بهترین باشیم و نه صرفاً در حد شعار!

فروش متنوع، آفرهای فوق العاده جذاب تخفیفی و باشگاه مشتریان از دیگر مزیت‌های فیش دلیوری است که خریدهای شما را بیش از پیش لذیذ می‌کند چرا که از خریدهایتان سود خواهید کرد!

تأمین بدون واسطه و مستقیم محصولات

مرکزیت بازار و کارگاه شرکت دریابازار یا بهتر است بگوییم فیش دلیوری، در شهر اصفهان واقع شده و محصولات خود را از شهرهای چابهار، جاسک، بوشهر و بندرعباس تأمین می‌کند. این در حالی است که سال‌ها ارتباطات قوی و بالای دریابازار با صیادان و تأمین کنندگان از نقاط قوت و موفقیت این مجموعه است که همین مزیت باعث شده در فیش دلیوری نیز با کیفیت ترین و خوشمزه‌ترین محصولات از طریق این ارتباطات به مشتریان عرضه شود و از طرفی با حذف واسطه درآمد صیادان زحمت کش را نیز افزایش داده است.

تمرکز بر ارتقا روز به روز کیفیت سرویس دهی

سایت و اپلیکیشن فیش دلیوری بستر آسانی را جهت خرید آنلاین ماهی و میگو با کیفیت و تازه برای هموطنان فراهم آورده تا بهترین دسترسی را به محصولات تضمین شده داشته باشند. در حال حاضر تمرکز این مجموعه بر سه نکته است، اول ارتقا کیفیت سرویس دهی بخصوص سریع‌تر کردن زمان ارسال‌ها. دوم تولید و ارائه محصولات جدید دریایی و همچنین محصولات مزه دار شده و سوم ارائه راهکارهای ویژه فروش‌های عمده و سازمانی…

فیش دلیوری اولین مارکت پلیس محصولات و خدمات دریایی

هدف این مجموعه آن است که با توسعه فاز دیگری از فیش دلیوری بتوانند مارکت پلیس جامعی را ارائه کنند که فیش دلیوری به اولین و بزرگترین مرجع خدمات و محصولات دریایی در ایران و منطقه تبدیل شود. پلتفرمی که علاوه بر امکان خرید آنلاین ماهی و میگوی تازه و مطمئن از نزدیک ترین فروشگاه به محل زندگی تان، تمام نیازهای مرتبط با دریا و خوراکی‌های دریایی شما از سفارش غذاهای دریایی از نزدیک ترین رستوران‌ها به شما گرفته تا دوره‌های آموزشی آشپزی دریایی، ماهیگیری و لوازم آن و حتی رزرو کمپ‌ها و اقامتگاه‌های ساحلی!

فرهنگ سازی و مسئولیت‌های اجتماعی فیش دلیوری

در فیش دلیوری در کنار اهداف تجاری، اصل بر خوش قیمت و با کیفیت بودن محصولات، جهت دسترسی آسان‌تر عموم به محصولات دریایی و ایفای نقش در اتقای سلامتی جامعه و سرانه مصرف آبزیان با تغذیه سالم‌تر مردم است. همچنین این مجموعه کمپین‌های مختلفی را جهت حفظ دریاها، سواحل و آبزیان در حال اجرا دارد تا بتواند به سهم خود در حفظ این نعمت‌ها و سرمایه‌ها برای آیندگان مشارکت کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تجلیل و قدردانی از شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا

س اردیبهشت 19 , 1402
زمان مطالعه: 4 دقیقه   به گزارش مانا به نقل از روابط عمومی ناحیه جنوب شرق شرکت سینا، به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، سی و چهارمین جشنواره استان هرمزگان امسال با حضور «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان، «احمد مرادی»، نماینده مردم بندرعباس در مجلس، «مجتبی معین وزیری»، مدیرکل کار، […]

همچنین بخوانید: