تخلیه و بارگیزی387 هزار تن کالا در بندر دیر در سال 1401

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، راحله پورمحمد در نشست رسیدگی به وضعیت کالاهای متروکه بندر دیر با حضور دستگاه های ذیربط اظهار کرد: از مجموع تخلیه و بارگیری در بندر دیر هشت هزار و 924 تن مربوط به صادرات کالاهای سردخانه‌ای و مجموع واردات نیز 504 تن گزارش شده است.

وی بیان کرد: مجموع تردد شناورهای فلزی در حوزه صادرات 787 فروند شناور بود که عمده آنها در مسیر بندر الروئیس قطر تردد داشتند.

پورمحمد ادامه داد: از مهرماه سال گذشته تا به امروز در موضوع ساماندهی شناورهای سفاری و جایگزینی آنها تاکنون 20 شناور ساماندهی شدند.

وی ادامه داد: در حوزه زیرساختی نیز قراردادی 18 ماهه برای احداث 4 پست اسکله رمپ در بندر دیر منعقد شده که با اتمام عملیات اجرایی آن شرایط برای پهلوگیری 14 لندیگرافت مهیا می شود.

پورمحمد با اشاره به وجود 2 پست اسکله رمپ در بندر دیر اظهار کرد: پروژه احداث 4 پست اسکله رمپ جدید در بندر دیر اکنون بین 50 تا 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: در بندر دیر برنامه های جامع و کاملی برای رونق تجارت و دریانوردی اندیشیده شده است که دستاوردهای اصلی آن ایجاد رونق و افزایش فرصت های شغلی در دیر به عنوان یکی از کانون های اصلی صادرات به بندر دیر است.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اجرای موفق تعویض محافظ کابل صنعتی جرثقیل‌های کانتینری در بندر شهید رجایی/ تمامی تعمیرات تجهیزات بندری با تکیه بر دانش و مهارت بومی انجام می‌شود

د اردیبهشت 25 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، فریدون پیشدار با اشاره به تعویض انرژی چین (محافظ کابل صنعتی) پنج دستگاه گنتری کرین سوپر پاناماکس در بندرشهید رجایی اظهار داشت: این اقدام که از 23 فروردین‌ماه امسال آغاز شده بود، اردیبشت ماه جاری با 80 میلیارد ریال اعتبار […]
اجرای موفق تعویض محافظ کابل صنعتی جرثقیل‌های کانتینری در بندر شهید رجایی/ تمامی تعمیرات تجهیزات بندری با تکیه بر دانش و مهارت بومی انجام می‌شود

همچنین بخوانید: