پایان‌تعمیرات اساسی یدک‌کش نیمروز در بندر شهید رجایی/ ایفای نقش در جداسازی کشتی‌های تجاری و نفت‌کش‌ها

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگانبا  اشاره به به‌آب اندازی یدک‌کش نیمروز در بندر شهید رجایی افزود: این یدک‌کش اعزامی از بندر بوشهر از نوع یدک‌کش‌های پرقدرت سازمان بنادر و دریانوردی است.  

فریدون پیشدار  قدرت سیستم رانش یدک کش نیمروز را حدود 4هزار و 400 اسب بخار با قدرت کشش بیش از ۵۰ تن اعلام کرد. 

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: این یدک‌کش که در پهلودهی و جداسازی کشتی‌های تجاری و نفت‌کش‌ها، اسکورت و انتقال کشتی‌ها کاربرد دارد، دارای ۳۲ متر طول ، ۱۰ متر عرض با حدود پنج متر ارتفاع می‌باشد.  

پیشدار در پایان از جمله تعمیرات انجام شده بر روی این یدک‌کش به داکینگ و استقرار بر روی سرسره، خزه تراشی بدنه زیر آبی و رو آبی، شستشو و نمک زدایی، گریت بلاست و رنگ آمیزی بدنه زیرآبی، تعمیرات سیستم‌های لوله‌کشی و همچنین تعمیر سیستم رانش شاتل اشاره کرد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید هیأت روسی از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر

س خرداد 2 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، این هیأت متشکل از مسئولان بخش های دولتی و مدیران ارشد شرکت های بخش خصوصی فعال در حوزه حمل و نقل دریایی فدراسیون روسیه، روز دوشنبه پس از بازدید میدانی از زیرساخت‌ها، توانمندی ها و امکانات موجود در منطقه ویژه […]
بازدید هیأت روسی از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر

همچنین بخوانید: