تجهیز ناوگان آتش نشانی بندر بوشهر به چهار خودرو جدید

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، محمد شکیبی نسب در تکمیل این خبر، اظهار کرد: این چهار خودرو آتش نشانی مشتمل بر یک خودرو پیشرو، دو خودرو سنگین و یک خودرو نیمه سنگین به ناوگان اطفا آتش نشانی افزوده شد.

وی بیان کرد: برای نخستین بار است که آتش نشانی بندر بوشهر به خودرو پیشرو با مخزن آب و پمپ واترمیست تجهیز شده است.

به گفته شکیبی نسب؛ از این دستگاه‌ها، سه خودرو آتش‌نشانی با دبی خروجی 6 هزار و 500 لیتر در دقیقه است که 2 دستگاه خودرو سنگین دارای مخزن هشت هزار لیتری و خودروی دیگر دارای مخزن 6 هزار لیتری است.

وی افزود: سیستم ثابت آبپاش خودروهای آتش نشانی جدید با دبی خروجی چهار هزار لیتر در دقیقه و مجهز به سیستم کنترل از راه دور و از طریق کابین راننده است و همچنین هرکدام از خودروها مجهز به 6 دوربین مدار بسته هستند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی یادآور شد: امکانات کنونی آتش‎نشانی بندر اکنون جوابگوی نیازها است ولی با هدف ارتقا کیفیت آن می‏‌طلبد تا تجهیز و توسعه آن جدی‏‌تر دنبال شود که در همین راستا یک دستگاه خودرو پله نجات (تلسکوپی) در آینده‌ای نزدیک پس از آزمون‌های نهایی، تحویل اداره کل می‌شود.

با اضافه شدن این چهار خودرو آتش نشانی، تعداد خودروهای ناوگان اطفا اداره بندر بوشهر به 11 خودرو رسید

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و ساخت تسلیحات دریایی

س خرداد 2 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و ساخت تسلیحات دریایی میلاد پاشازاده کد خبر : 1617 ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع ساخت زیردریایی فاتح ۲ و ۳، شناور دماوند ۲، قایق های تندرو و هاورکرافت بومی را پیگیری می کند.

همچنین بخوانید: