سرپرست اداره‌کل تامین و مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی معرفی شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، علی فتحی، معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی در این مراسم، با اشاره به انتخاب و معرفی سرپرست اداره‌کل تامین تجهیزات از کارشناسان دریایی، از تغییر رویکرد در حوزه تامین تجهیزات خبر داد و با اشاره به پیشینه انتخاب مدیران مهندسی با ملاحظه ویژگی‌های فنی در واحد تامین تجهیزات، گفت: در رویکرد جدید معاونت توسعه امور زیربنایی، بنا بر این است از ظرفیت‌های حوزه‌های عملیات بندری   دریایی به عنوان بهره‌بردار خدمات مهندسی و تامین تجهیزات، استفاده شود.

فتحی، همچنین با اشاره به ضرورت تامین تجهیزات اضطراری در سال جاری، افزود: با توجه به دو رویکرد دولت مبنی بر توسعه زیرساخت‌ها متناسب با برنامه‌های دولت در ارتقای همکاری‌های بندری و دریایی با کشورهای همسایه و رویکرد اقتصاد دریامحور، توسعه تجهیزات بندری و دریایی با همت بیشتری دنبال می‌شود.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی خاطر نشان کرد: توازن بین توسعه عمرانی با توسعه تجهیزاتی، از دیگر برنامه جدی و تحول‌برانگیز معاونت مهندسی قلمداد می‌شود .

گفتنی است، ابوطالبگرایلو دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته مهندسی دریایی از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر و کارشناسی ارشد در رشته مهندسی صنایع گرایش مدیریت سیستمها و بهره وری است.

وی با سابقه کاری ٢٣ ساله مستمر در سازمان بنادر و دریانوردی از شهریور ۱۳۷۸ تاکنون، در سمت‌های مختلف مسئولیتی در حوزه معاونتهای امور دریایی و امور بندری مشغول به کار بوده است.

 رئیس اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناورهای استان خوزستان در بندر خرمشهر؛ معاون امور دریایی و بندری اداره کل بندر و دریانوردی و منطقه آزاد اقتصادی بندر خرمشهر در استان خوزستان ؛ معاون امور دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) و معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، بخشی از سوابق اجرایی گرایلو قلمداد می‌شود.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ناوگروه ۸۶ ارتش قدرت نیروهای مسلح را به منصه ظهور گذاشت

س خرداد 2 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) در پیامی به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش، بازگشت غرور آفرین ناوگروه ۸۶ ارتش را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر ارجمند امیر […]

همچنین بخوانید: