مدیرعامل شرکت حفاری شمال: از توانمندی های صدرا در شمال و جنوب کشور استفاده می کنیم – شركت صنعتی دریایی ایران

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرتضی پاکروان مدیرعامل شرکت حفاری شمال ضمن بازدید از غرفه شرکت صدرا در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز با اسدالله ابویسانی مدیرعامل شرکت صدرا دیدار و گفتگو کرد.

وی ضمن تحسین توانایی‌های شرکت صدرا گفت: شرکت حفاری شمال دارای ناوگان حفاری جک آپ در خلیج فارس و دریای کاسپین است و سوابق بسیار خوب و سودمندی در حوزه اجرا دارد و امیدواریم با همکاری شرکت صدرا برای نوسازی، بهسازی و به روزرسانی دستگاه های دریایی بیش از پیش همکاری و مشارکت داشته باشیم.

او افزود: شرکت حفاری شمال تجربه بسیار خوبی در همکاری با شرکت صدرا برای تعمیر دستگاه حفاری ایران خزر یا الیما داشته و در زمان مشخص و با شرح فنی مشخص این کار انجام شد.

پاکروان ادامه داد: در تلاش هستیم با تعامل خوب بین دو شرکت از توانمندی های بسیار ارزشمند شرکت صدرا در شمال و جنوب کشور همکاری های خود را گسترش دهیم و این هم افزایی ها باعث شود توانمندی های داخلی کشور برای رفع نیازهای اجرایی پروژه ها با موفقیت انجام شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همکاری سازمان بنادر و دریانوردی با صدرا برای تسهیل ساخت کشتی در دریای کاسپین - شركت صنعتی دریایی ایران

ش اردیبهشت 30 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مجیدعلی نازی معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی پس از بازدید از غرفه صدرا در نمایشگاه بین المللی نفت و گاز، همکاری های این سازمان با شرکت صدرا را تشریح کرد. وی گفت: شرکت صدرا از زیرساخت ها و منابع و امکانات خوبی در حوزه […]

همچنین بخوانید: