عضو کمیسیون انرژی مجلس: آماده همه گونه حمایت از شرکت صدرا هستیم – شركت صنعتی دریایی ایران

زمان مطالعه: 1 دقیقه

سیدمهدی موسوی عضو کمیسیون انرژی مجلس و سیدعلی حسینی مدیرکل امور مجلس ریاست جمهوری ضمن بازدید از غرفه شرکت صدر در نمایشگاه نفت و گاز از توانمندی های این شرکت اظهار خرسندی کردند.

موسوی با تاکید بر آشنایی خود با ظرفیت، قابلیت ها و عملکرد شرکت صدرا گفت: این ظرفیت نه تنها کاهش نیافته، بلکه رو به فزونی نیز رفته و همه گونه آمادگی در این شرکت وجود دارد. به صراحت می گویم صدرا باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرد تا بتواند خدمات بیشتری ارائه کند.

وی افزود: کمیسیون انرژی آماده همه گونه حمایت از شرکت صدرا است و حمایت این کمیسیون از صدرا به معنای حمایت وزارت نفت و حاکمیت از این شرکت است. پیشنهاد می کنم مدیرعامل شرکت صدرا با حضور در کمیسیون انرژی مطالب خود را ارائه دهند. ما برای صدرا آرزوی توفیق داریم و همه گونه مساعدتی خواهیم داشت.

حسینی نیز ضمن اظهار خوشحالی از ارائه تولیدات خوب شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه نفت و گاز، گفت: از واردات محصولات به تولید محصولات مورد نیاز رسیده ایم و به تولیدات داخلی اتکا داریم و امیدواریم تولیدات داخلی بیشتر شود. من به عنوان رابط دولت و مجلس در دولت، شاهد دغدغه اعضای کمیسیون انرژی هستم. در هر کمیسیون کمیته های تخصصی وجود دارد و مدیرعامل شرکت صدرا می تواند جلساتی با اعضای کمیته های تخصصی و سپس اعضای کمیسیون انرژی تشکیل دهد تا در نهایت دغدغه های پیمانکاران و شرکت های مرتبط پیگیری شود. امیدوارم این نمایشگاه ها نقطه عطفی شود تا پیشرفت های بیشتری را در آینده صنعت نفت ببینیم.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عضو کمیسیون صنایع مجلس: نگاه شرکت های دولتی باید به سمت شرکت هایی مانند صدرا باشد - شركت صنعتی دریایی ایران

ج اردیبهشت 29 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه سیدجواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پس از حضور در غرفه شرکت صدرا در نمایشگاه بین المللی نفت و گاز اظهار داشت: صدرا در حوزه کشتی سازی جز دو شرکت برتر کشور است و ظرفیت های بسیار بالایی در کشور منطقه […]

همچنین بخوانید: